středa 25. ledna 2017

... poslední "zimní"...

... jak už jsem psala, chtěla jsem si letos té zimní atmosféry užívat i doma co nejdéle... vánoční dekorace jsem sice zaklidila, ale světýlka zůstala, nechala jsem závěsné "vločky" v okně a poté co Křemílek rozbalil poslední balíček z adventního kalendáře, tak jsme nastříhali papírové vločky, které jsme na něj nalepili ... ještě jsem při tom Křemílkovi říkala, že pověsíme vločky aby nám přivolaly sníh... a oni přivolaly ;) protože letos je opravdu leden jak se patří, prostě vyvedený...
(tak doufám, že to nebude platit aji teď, když mám v plánu je sundat :)

... ale i když mě to co je venku za okny baví, tak doma už mám v plánu zimu začít pomalu vyhánět... :) ... a tak ještě naposledy pár pohledů...













... a pomalu se těším, že k nám domů začnu přivolávat jaro... jemně... ;) ... cítím, že už to potřebuji, trochu veselosti a barev... 

... ale venku ať si zima klidně ještě zůstane... užíváme si jí letos fakt docela dost :) ... sáňky i brusle máme už nějakou dobu stále připravené "do akce" :) 

... krásnou středu!!!...
Vaše Šárka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!