neděle 1. ledna 2017

... novoroční ohlédnutí...

... možná asi už začínám tak trochu stárnout, ale nějak se mi nechce srovnávat jestli byl daný rok horší či lepší jak ty předchozí, protože každý z nich nám přináší něco... věřím totiž tomu, že i když se ten náš život mnohdy neodehrává přesně tak jak bychom si přáli a dává nám docela zabrat, tak právě v těchto chvílích si nejvíce uvědomujeme co je pro nás vlastně to NEJVÍC a co má pro nás opravdu smysl ... ...nepřijde vám, že ty dobré věci, které se v našich životech dějí bereme tak nějak automaticky a vůbec nad nimi nepřemýšlíme - alespoň většinou... ale pokud se nám najednou karta otočí, teprve pak si vše začneme uvědomovat?...

... ale nebojte, nebudu se pouštět do žádného filozofování :) (to by ani moc nešlo, protože na to se člověk musí soustředit a vypnout se od okolí, což mi teď ten skřítek co tu kolem mě běhá moc nedovolí - jsem ráda, že mě nechá alespoň chvíli psát :))) ... to bylo jen tak na okraj :)... napadlo mě to jenom teď, když tak přemýšlím nad tím rokem co jsem za sebou zanechala... :)

... a jaký tedy byl?...

... rok 2016 byl plný emocí...

... přinesl nám do života strašně moc - Terinku, další uzlíček zosobněného štěstí a lásky... ♥
... bohužel stejně tak jako v rok 2014, který nám daroval Křemílka a zároveň vzal babičku, tak i tento rok pro nás znamenal loučení se, a to s babičkou druhou... 

... během roku 2016 se mi před očima změnil Křemílek ve velkého bráchu a kluka jak má být... v březnu oslavil druhé narozeniny... do května skoro vůbec nemluvil, měl tedy naprosto vyšperkovanou znakovou řeč a protože jí dokázal říci a naznačit vše co potřeboval, tak se do mluvení nehrnul... trochu mě to děsilo a začala jsem přemýšlet, jestli nebudeme muset navštívit odborníka, ale přes léto najednou začal a dneska už pusu nezastaví :)... občas z něj padají fakt perly a to jsme teprve na začátku, myslím, že ta pravá sranda s ním teprve přijde :)...
... ač to ze začátku vypadalo že ani ty plenky neodbouráme, tak dneska jsme bez plenek i přes noc...
... bohužel taky v tomto roce přišel do období vzdoru a to je taky někdy pěknej nářez...
... jeho miminkovské místo v rodině přebrala Terinka a on má důležitou roli velkého bráchy, i když občas se ke mě přitulí a řekne, že není velkej, že je ještě kluk malinkej :)))...

... rok 2016 jsem "oslavila" v nemocnici na rizikovém oddělení, kam jsem s Terinkou, toho času ještě v bříšku, musela hned po svátcích kvůli oslabené imunitě nastoupit... a bohužel v tomhle platilo rčení "jak na Nový rok, tak po celý rok..." ... protože z nemocí jsme se nedostali pořádně celý rok... nejvíc jsme si jich tedy užili v posledních dvou měsících a já se snad i bojím napsat, že už to SNAD vypadá, že se začíná blýskat na lepší časy a že si přes svátky začaly od nás balit kufry... část si jich bohužel odvezla babička s dědou, kteří po svátcích taky ulehli a Terinka ještě taky pokašlává a odsávačka je stále v pernamenci, každopádně velká úleva je znát... :)

... pracovně bych řekla, že tento rok moc plodný nebyl... snažila jsem se dělat co to šlo, ale je hodně znát, že jsem "zaměstnána" mateřskými povinnostmi... :)

... tento rok byl zatím asi i největší zkouškou našeho vztahu s manželem... ačkoliv i v minulosti jsme dokázali, že jsme schopni spolu zvládnout nelehké životní zkoušky, tak tento rok jsme se hádali asi víc než za celých 12let co jsme spolu dohromady,  bylo to i z vyčerpání a stresu... museli jsme se víc učit vzájemné trpělivosti, toleranci a vzájemné podpoře a pomoci...

... minulý rok přinesl hodně a hodně si i vzal...
... hodně nás naučil a díky tomu jsme snad trochu silnější do toho roku nového :)...

... a jestli mám nějaká předsevzetí?...

... představa nového roku mě vždycky naplňuje tak trochu nadšením z toho, že začíná něco nového... něco úplně od začátku... takové příjemné opojení... jako když se vám povede spláchnout všechny resty a můžete začít znovu, ale s čistým stolem... bohužel já si pár restů sebou z toho minulého roku odnáším :) ale to už vím, že je moje malé prokletí a obávám se, že nikdy ten čistý stůl mít nebudu... na druhou stranu je to dobře, že je pořád co dělat ;)

... mám spousty plánů, jak jinak :)... 
... přišlo mi pod ruce několik výzev a já jsem zvědavá jak se s nimi poperu, protože jestli ano, budu zase trochu blíž svým snům :)...
... hlavně chci pracovat sama na sobě, protože sebe jsem poslední roky hodně šidila a asi i možná proto mi to tělo začíná vracet... 
... taky bych si přála aby tento blog trochu víc ožil, aby jste sem chodili rádi, aby to moje vypouštění páry všedních dnů bylo přínosné třeba pro někoho dál... :) a to nevím jestli se mi povede, protože pořád necítím, že bych měla co dál nabídnout :)... ale vaše maily a zprávy, které mě tak strašně těší, mi občas dávají naději, že třeba ano ;) 

... každopádně jak už jsem psala v předchozím příspěvku, budu chtít žít tak, aby to opravdu stálo za to ;) ne jenom přežívat ;)

...

... díky všem co dočetli až sem a příště slibuji i nějaké ty fotky a méně slov ;)...

Mějte se nádherně ♥

Vaše Šárka
.


6 komentářů:

  1. Nádherně napsáno,milá Šárko, tak opravdově se srdíčkem, a takový je celý blog a nádherné obrázky. Přeji jen vše dobré a strašně moc šťastných dnů. Zdraví a za úžasný blog, kam strašně ráda chodí nakukovat, děkuje Lu z Moravy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, mám velkou radost!! :) Šárka

      Vymazat
  2. Krasne rano, je to az k neuvereni, ale kolikrat si pri cteni vasich radku pripadam, jako bych to psala sama :-) diky za ne a do noveho roku spoustu stesti, zdravi, lasky a volneho casu pro to co vas tesi :-) Innka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... tak aspoň je občas dobré si říci, že je vidět, že v tom člověk není sám ;) a já děkuji vám, za návštěvu a moc milá slova! Šárka

      Vymazat
  3. Šárko, přeji štěstí, zdraví, pohodu, krásné a slunečné dny. Ráda se chodím dívat co u vás nového. Ráda bych poděkovala za dáreček,potěšil moc, poslala jsem mail. Krásný večer, krásné dny přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, není vůbec zač, moc rádo se stalo ;) Š.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!