pátek 13. ledna 2017

Moje malá malířka...

... tuhle jistě všem důvěrně známou tabuli z IKEA jsem Křemílkovi koupila na začátku podzimu... a od té doby je u nás v neustálé pernamenci... 
... kreslí máma, kreslí táta a nejvíc samozřejmě Křemílek...
... a včera najednou koukám a u tabule stojí Terinka... překvapeně jsem zírala a utíkala pro foťák :)... tohle jsem si prostě musela zaznamenat ;)... i když pro zaznamenání těch jejích pohybů by asi bylo lepší video, je totiž vidět, že bráchu předtím bedlivě pozorovala, protože se k tomu postavila přímo mistrovsky ;)....





... a kolikrát ji ani jedna pastelka nestačila :)...



... takže už kreslí celá rodina :))...

Mějte krásný pátek, i přesto, že je třináctého ;)

Vaše Šárka

P.S. Mimochodem ten bagr kreslil táta ;)... aby si někdo nemyslel, že vás tu zkouším lakovat :)... bagry jsou totiž u nás TOP, hned za bubákama, vojákama, tankama a kovbojema :))

3 komentáře:

  1. Šikovná malířka :) Hezké dny přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Terinka je moc šikovná :)) nejvíce mě pobavil komentář, že jedna pastelka nestačí :) přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, ta je šikovná. Má být po kom.
    Šťastný pátek 13.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!