úterý 24. ledna 2017

Líné pondělí...

... i přes to, že jsem do sebe za včerejší dopoledne obrátila tři hrnečky kávy, tak moje tělo jelo jenom na poloviční výkon... a asi je něco ve vzduchu, protože i prťata byly značně méně akčnější jak obvykle... 

... sice jsem měla v plánu vyžehlit, vytřít a vyprat další pračku, tak ve výsledku prádlo leží stále nevyžehlené v koši, do koše se špinavým prádlem se nevejde už ani ponožka  a vytřeno bohužel taky nečekejte... 

... udělali jsme si línej den... v pyžamech od rána až do večera, takže když se vrátil tatínek večer domů, vypadalo to, že už jsme vzorně připraveni do hajan :)...

... jo jistá výčitka mi ve svědomí hlodala... ale zase... ono to tak často není ... a ta práce vám bohužel neuteče... to jsem se přesvědčila...:) a strávit celý den bezvýhradně s prťaty, to za to stojí ;)







... na dnešek jsem se vyspala do růžova... (taky jsem vyjímečně zaplula do peří už po 10té hodině, a Terezka se vzbudila jen jedenkrát...) 
... a posilněna ranní kávou a banánovo-jahodovým smoothie jsem připravena všechny resty porazit ;)...

Mějte krásné úterý!!!

Vaše Šárka






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!