úterý 10. ledna 2017

Lednová kytice...

... včera jsem si udělala "procházku" do mého oblíbeného zahradního centra...
... a jako vždy jsem neodešla s prázdnou :)))...
... původně jsem chtěla jen něco na stůl... vánoční dekorace už jsou složeny v krabicích a čekají na odnesení na půdu, kde budou zase rok odpočívat a amarilisu, který měl letos 3!! nádherné výhony jsem o víkendu ten poslední květ už odstřihla a dávám cibulku odpočívat...

... a zůstalo mi jen pár větviček jehličí ve váze...
... to chtělo obveselit a má představa byla jasná... zatím nemám chuť na barevné výstřelky, je leden a tak si chci ještě užít zelené, bílé, hnědé... :)

... a takhle to dopadlo ;)...







... líbí?... mě moc, přijde mi skoro až jako svatební :))) a jehličí stále voní :)...

... skládá se ze 3 bílých tulipánů, jehličí a dvou větviček něžných bílých "růžiček", které nejsou bílé růžičky :), ale květina, jejíž název jsem si nechala napsat, ale teď jsem si uvědomila, že jsem si ten papír chytrolínka vyhodila, když jsem včera večer kytici aranžovala, takže si pak udělám výlet do popelnice a až ho najdu tak název doplním :)))...

... ten krásný svícen na bílé noze je jeden z úlovků mé prosincové návštěvy u Zuzky Morkusovic... mám ještě jeden, možná jste si ho všimli na fotkách z Vánoc, dělá nám parádu v obýváku ;)

... a tady je ještě krasavice z mého včerejšího nákupu...
"Phlebodium" neboli zlaté kapradí... :)

... ideální do naší kuchyně, kde není až tolik světla a nepraží nám sem přímé slunce ;)... tak doufám, že se jí bude dařit... roste prý rychle... tak uvidíme ;)




... a já jdu zabalit Terinku a jedem na procházku a nakupovat - ale jen to nejnutnější podle seznamu!!! :) ... apropó -jsem moc ráda za vaše komentáře, a že v tom nejsem sama :) ... díky!!!

... a pak odpoledne až půjde princezna spinkat tak musím do aťasu, je úterý a Křemílek je u babičky a já toho mám teď strašně moc rozdělaného, a tak každá chvíle se hodí ;)... ale o tom zase příště ;)

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!