pátek 6. ledna 2017

Koláč tříkrálový...

... no, i když letos spíše "koláčkový bochánek"... :)

... od té doby co jsme o svátcích slupli vánočku, tak furt mám touhu upéct další, já se jí prostě nikdy nepřejím... jenže měli jsme docela dost cukroví a zase bych jí určitě většinu snědla sama... se znám... a tak, když jsem přemýšlela jaký tříkrálový koláč u nás bude "kralovat" letos, vyhrálo na celé čáře vánočkové kynuté těsto :)... ale udělala jsem ho jen z poloviční dávky... radši... ;)





... a je po Vánocích...
... o víkendu odstrojíme stromeček, který si dneska ještě chci užít... za chvíli zhasnu, zachumlám se pod deku, něco málo dobrého moku naliji a nevím jestli otevřu knížku nebo pustím nějaký film... ;)

Tak krásný pátek moji milí!!! ... a užijte si víkend!!!

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!