čtvrtek 26. ledna 2017

... HOT CHOCOLATE BAR...

... víte co miluji na zimním období?...(tedy krom sněhu a sáňkování a bruslení a stavění sněhuláků a procházek zasněženou krajinou a.... a a...) 
... a vlastně není to jenom vyloženě zimní záležitost... začnu na ní mít chuť už když se začnou prodlužovat večery, když nastanou první mrazíky, když přijde pozdní podzim... nebo když mám na duši splín a potřebuji trochu "pohladit"... nebo naopak když se cítím příjemně líně a a tak jenom pro pohodu pod dekou... a nebo prostě protože mám chuť... mlsná mě totiž honí často... :)

... pak je doba, kdy krom voňavých kořeněných čajů ujíždím na horké čokoládě...

... takže je u nás v pernamenci můj malý DIY HotChocolateBar, kde mám po ruce vše nejenom na přípravu čokolády ale i kávy... ;)


... na podzim totiž naše kuchyň zaznamenala trochu změnu... a já se tu s vámi o tu radost vůbec nepodělila!! Dostala jsem myčku - nojo! ... radost obrovská ... to je takový pomocník!!! Kamarádka mi říkala, že nechápe, jak jsem to bez ní mohla tak dlouho vydržet... nojo, mohla... na to dobré si totiž člověk počká rád :) ale já jsem ráda, že už jsem se dočkala :)... 

... a pak je tu ten kout... kout, do kterého vždycky odložíme kus nábytku, který na něco čeká a nebo nevíme kam s ním... v tom koutě se toho už vystřídalo... vy si jistě budete pamatovat na starou šatní skříň, která se dočkala konečně repasu a slouží v plné parádě Křemílkovi v pokojíčku :)... a kout obsadil starý psací stůl a korpus, který uvolnil místo myčce... 

... a to bych nebyla já, abych to nějak nevymyslela, aby to vypadalo...  že jo... ;)... ono to začalo nenápadně... přendala jsem na stůl spotřebiče co mi překážely na lince... a pak jsem si tam dala i kafe, abych to měla blíž... a pak se hodily tyhle bedničky... no a pak už to jelo... :)








... 


... nedostali jste chuť?... já tedy jo... a večer, protože můj drahý dnes nebude doma, až skřítkové usnou a já vyžehlím aspoň ten jeden koš prádla... protože tu na mě kouká od víkendu a jediné co jsem zvládla je, že jsem mu pořídila kamaráda... takže na mě koukají dva... ach jo... tak pak si připravím jednu speciální, s pořádnou dávkou šlehačky, zalezu pod deku, otevřu knížku a USNU... :)


Krásné sladké čtvrteční odpoledne moji milí!!! ;)

Vaše Šárka ♥

... takhle to totiž dopadne, když už jste dlouho na mateřské... když obrážet kavárny ve městě se stane trochu utopií ... tak lákám návštěvy k sobě... :) ... stavíte se? ... dětský koutek a malá zoologická zahrada samozřejmostí ;)
***

3 komentáře:

  1. Krásné Šárko, sliny se mi sbíhají :-) Horká čokoláda v těchto dnech, to je něco! Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo :) zrovna jsem si olízla šlehačkové vousy ;) Krásný večer Ivo a díky za návštěvu!

      Vymazat
  2. Šárko to je krásný koutek, jako holčičí kuchyňka. a na horkou čokoládu já bych se pozvat nechala, protože jsem ji snad ještě nikdy nepila a ani ji neumím připravit. poradíš? Majka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!