čtvrtek 19. ledna 2017

Cedulky nové... první letošní...

... tak dneska ještě jednou... :)

... a teď trochu veseleji...

... první várka cedulek roku letošního...

... jenom čekali až je nafotím... jenže než já se k tomu dostanu, tak je vždycky po vhodném světle...

... a tak dneska, zatímco si mimi dávalo odpoledního šlofíka, jsem nažhavila foťák... původně jsem je chtěla venku ve sněhu...

... jenže světlo stejně nebylo takové jak bych si přála a náš pes kolem mě nadšeně skákal jako by mě týden neviděl a ve finále mi oňufal čočku foťáku... takže jsem se sbalila a šla zase zpátky domů... no tady je aspoň teplo... a nevystydne mi tak rychle kafe ;)

... zase mám problém... těch fotek je tolik, že nevím kterou vybrat... tak snad vám to nevadí, že je na vás takhle všechny vybalím... 















... luneta fialová a obdelník velký, tak ty už své domovy mají... ostatní k dispozici v obchůdku (klik) :)

... to kafe mi stejně vystydlo, protože jsem na něj úplně zapomněla, tak si jdu uvařit nové ... ááá slyším, že už se nám budí princezna :)...  budeme péct bábovku, prý už dlouho nebyla... tak tedy jo :)

Krásný večer!!!
Vaše Šárka ♥


PS... a pro dnešek by to už opravdu stačilo... ;)

PPS... a děkuji, že ctíte autorská práva ;)... 
(nechci "kazit" fotky vodotiskem)
© Šárka S. 2017




3 komentáře:

  1. Opět taková krása!!!Přeju krásný večer!Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje výtvory sú prekrásne, precízne vypracované a hlavne pozitívne. Pozrela som si aj ďalšie príspevky, malá dcérka jak dokresľuje tank po ockovi, je neskutočná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, opravdu :) !!!... a ten detailismus je občas až prokletí... ;)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!