neděle 29. ledna 2017

Už zase mám chuť je rozmazlovat... aneb bageta domácí...

... v pátek jsem domov provoněla čerstvě upečeným pečivem... zase po dlouhé době... Mám to ráda... ráda vařím a peču a servíruji všechny ty dobroty mým nejbližším...tu jejich spokojenost ve tváři... ale měla jsem teď hrozně líné období... asi po tom všem vánočním cukrování... :)
... už však cítím, že se to ve mě zase probouzí, a tak občas tu svou bandičku zase budu rozmazlovat...

... recept na bagetu mám od mamky... je jednoduchý jako facka... co do přípravy (hlavně pokud máte domácí pekárnu) a i co do ingrediencí...
... a zkusila jsem recepty různé, tenhle však pořád vítězí... a bageta je dobrá aji druhý den - pokud tedy zbyde... :)

... tentokrát se mi podařila s nádhernou boční prasklinou... a já tyhle praskliny pečivový miluji ♥...








... a kdyby vám třeba v bříšku zakručelo, tak tady je recept ... pozvala bych vás, ale bohužel nezbyla... :)

2,5hrnku hladké mouky - já ji dávám půl na půl s celozrnnou pšeničnou
1 hrnek vlažné vody
sáček sušeného droždí 
lžička soli

... dle chuti ještě přidám třeba sušený rozmarýn, zkoušela jsem aji se sušenými rajčaty... prostě chuti se fantazie nekladou...

... to vše dám do pekárny a nechám pracovat a kynout...

... pak těsto vyndám, vytvaruji z něj obdelník, který zavinu jako štrůdl, dám na plech a nechám kynout ještě cca 20minut na plechu, pak udělám nožem - a doporučuji fakt ostrým :) - pár zářezů a dám péct....

... já peču cca půl hodiny na 160st, ale prosím, uzpůsobte si to radši podle vlastní trouby ;)...

... a pak už stačí jen servírovat ;)

... my ji měli s lučinovo-ředkvičkovou pomazánkou - takhle chutná jaro ;)



... a dneska dostanou párky ... holt není každý den posvícení ;)...

Krásný zbytek víkendu!
Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!