čtvrtek 26. ledna 2017

... a jak řekli, tak udělali... 

... první koš prádla vyžehlen...



... a odměna večera už čeká...







;) tak krásný večer!!! ♥




... jojo, já tě slyším, ty neodbytný černý hlase mého svědomí... já vím, že jsem slíbila, že zapracuji na své linii... ale tak, někde jsem četla, že i při žehlení se spalují kalorie... co?... takže by to nemělo být až tak hrozné ne?... a zítra... zítra si dám k obědu salát, slibuji (a klidně dvojitou porci!!! ;)... a zuby, ty si dnes vyčistím dvakrát za sebou ;) :*

1 komentář:

  1. Když jsem tento příspěvek včera četla, dostala jsem velkou chuť na horkou čokoládu a hned jsem si ji musela jít uvařit. Byla výborná. Dnes jsem už jednu také vypila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!