čtvrtek 8. prosince 2016

Výherce - KONEČNĚ...

... člověk míní, děti mění... znáte to...
... ale už se hanbou začínám trochu propadat a tak abych zase mohla stát nohama pevně na zemi, už už už už hotovo....

.... takže!!!... tramtadadáááááá....

... první výherce je komentář číslo 13... Káťo gratuluji!!!... Káťa si vybrala černou sadu, a protože jste mě hodně zaskočili a potěšili vaším zájmem o cedulky, tak jsem losovala ještě jednou mezi těmi, kteří jste měli zájem o sadu bílou a nebo vám barva byla tak trochu jedno :)

... a tak!!!... tramtadadááááááá....

... druhá výherkyně je Vi Ja s komentářem číslo 9... gratuluji tedy podruhé, avšak u komentáře není email a tak poprosím výherkyni ještě o doplnění abychom se domluvily kam cedulíny poslat ;))



... a kdo by chtěl, určitě se může mými cedulínami inspirovat a vyrobit si svoje doma ;) ... stačí čtvrtka, nůžky a černý popisovač... ;) a pokud si někdo netroufá, ale jeho srdce by po cedulkách toužilo, tak dvě bílobéžové sady jsou k dispozici ZDE :)

Děkuji vám všem moc!! 
... a dnes se ještě "uvidíme" ;)...

Vaše Šárka ♥






2 komentáře:

  1. Šárko,mockrát Vám děkuji,jsem moc potěšena.Kata

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Šárko, nepočítala jsem s výhrou. Radost je veliká, děkuji moc, moc. Přeji krásný třetí adventní víkend, už se nám to blíží :o) Jana
    vi.jana.vi@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!