pátek 16. prosince 2016

Výherce 3.adventní...!!

... krásné páteční odpoledne, moji milí...

... ač to minulý týden začínalo vypadat, že se nás nemoci pouští, bohužel se vše vrátilo v další vlně a řekla bych, že i mnohem silněji... přesně když to člověk co nejméně potřebuje a když se mu to co nejméně hodí... vzhledem k tomu, že jsem potřebovala dokončit nějaké vánoční zakázky a hlídání díky nemocem padlo, tak jsem si ten čas adventní okořenila trochou stresu a nervů... nojo, ale to by asi nebylo ono že? :)...

... každopádně dneska jsem tu abych konečně vyhlásila, kdo že se může těšit pod stromeček na nový diář ;)...

... losování se dneska ujal náš marůdek...

Renato, košíček se u nás zcela zabydlel...! ;)

... a je to docela zajímavé... ale i tentokrát byl vylosován komentář s číslem 13...


... já se osobně přiznám, tohle číslo opravdu nemusím, mám k němu velký respekt, ale jsem ráda, že někomu štěstí přineslo :)

... za fotku se trochu omlouvám... vzhledem k tomu, že Křemílkova ruka byla opravdu neposedná, se mi lepší vyfotit nepodařilo :)...

... výherkyni moc gratuluji a posílám email ;)...

... a vám všem ostatním moc a moc děkuji za účast ♥...

... a já mizím, musím ještě využít, že nejmenší mládě ještě chvilku spinká a musím dobalit poslední letošní balíčky na poštu, ale snad co nejdříve zase přispěchám s něčím od nás ;)

Mějte se krásně předvánočně !!!

Vaše Šárka

2 komentáře:

  1. Šárko, přeji abyste byli co nejdříve v pohodě a bacily se vám vyhýbaly.
    Výherkyni srdečně a blahopřeji k pěkné výhře.
    Měj se krásně a přeji pěkný poslední adventní víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju rychlé uzdravení a děkuji za výhru Maryša :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!