čtvrtek 29. prosince 2016

Střípky štědrovečerní...

... ten večer před jsme se ještě stačili s mým drahým pohádat... samozřejmě, že to bylo kvůli naprosté blbosti...každopádně spát jsme šli opět ruku v ruce a já si pak spíš vyčítala to, že jsem se díky tomu okradla o dvě hodiny spánku, které bych uvítala asi víc :)... 

... nicméně...

... perníčky jsem nazdobit stihla... s Křemílkovo asistencí, kdy se mi se zvoláním "já koukat!!" pověsil jako opička kolem krku, visel mi na zádech a neustále sebou šil, takže ruka s polevou lítala sem a tam... :))... můžu tím tak trochu omluvit výsledek, ale je fakt, že i bez jeho "pomoci" by to asi nebylo lepší :))) ... 

... barborky letos oproti loňskému roku krásně nakvetly...tož třeba trochu toho štěstíčka do příštího roku přinesou... ;) 
(taky vám ten pohled voní jarem? mě moc...:))

... dopoledne jsme ozdobili stromeček... a na přání mého drahého muže nakonec červená našim Vánocům nechyběla... no, dokonce jsem jí přišla na chuť i já... :)

... před večeří nám Křemílek místo aperitivu naservíroval jeden ze svých vzdorovitých záchvatů, začalo to protestem proti košili, kterou jsem chtěla aby si oblékl a pak už protestoval preventivně proti všemu... po vychladnutí si oblékl tričko a opět s pohledem andílka zasedl k večeři...

... a pak zazvonil Ježíšek...

... napětí, očekávaní, radost, výskot, nadšení... s dětmi to vše získává mnohem a mnohem větší rozměr... :) 

... no a tu fotku, NAŠÍ rodinnou, kterou jsem si tak moc přála KONEČNĚ LETOS udělat, tak tu ZASE nemáme... :))

... tak poslední ohlédnutí...





















... a i přes ten stres, zmatek a hádky byly ve finále šťastné a veselé a hlavně - užili jsme si je ;)

... děkuji moc, že jsme mohli být spolu ♥... 


1 komentář:

  1. Pěkné vánoce....nejvíc se mi líbíta holčička s dudlíkem, asi proto, že u nás dudlík neee- nevím proč ho děti nechtěly:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!