čtvrtek 1. prosince 2016

Dopis Ježíškovi...

... tak včera poprvé :)

... přiznám se, že jsem se sama těšila až se Křemílek dostane do toho věku, kdy to začne vnímat a prožívat... :)

... a tak letos poprvé jsem mu začala vyprávět o Ježíškovi a o tom, jak  to s ním vlastně o Vánocích "chodí" :)... chápe to samozřejmě zatím po svém... ale obrázek mu namalovat chtěl ;)... vzhledem k tomu, že ho teď potřebuji udržovat díky nemoci při klidných aktivitách, tak to byla skvělá příležitost... ve finále jsme namalovali obrázků spousty a Ježíškovi poslali dva... jeden s vánočním stromečkem a pak ještě jeden s velkým "bubuautem" :)


... to, že přes noc ještě napadl sníh, to je jenom třešnička na dortu :) už se těším jak bude koukat až vstane... :) jen se bojím, že spustí jako gramofonová deska "ven! ven! ven!"... což díky nemoci rozhodně nemůže... a budou asi slzy...

... tak snad to aspoň trochu spraví adventní kalendář, který mu tu Ježíšek za dopis nechal... :)






... konečně přišla k využití větev, kterou mám asi dva roky venku pod pergolou a původně jsem na ní chtěla udělat venkovní zvonkohru :)... jak už jsem psala, inspirovala jsem se na pinterestu a samotné samolepky jsou z Tchiba, měla jsem je tu už minulého roku...
... a na co se Křemulda může těšit?... tak samozřejmě v první řadě na dobroty (různé bonbonky, Brumíky a Brumíkové sušenky, cucíky, jak říká takovým těm svačinkám do ruky ;), lízátka...) většinou tedy sladkosti nosí Mikuláš, ale jsem s ním domluvená (:)), že letos přinese hlavně ovoce... a  pak jsou tam  i nějaké drobnůstky jako autíčka do dřevěné stavebnice, ponožkové bačkůrky či ponožky, tričko (to musím ještě vytvořit a nevím jestli bude s indiánem nebo vojákem :)), čepice jako má táta a měl tam ještě novou pletenou čepici s bambulí a rukavice,ale protože jsem nemohla minulý týden nikde najít tu jeho stávající, tak ji dostal s předstihem :)... 
... mám tu aji "akční kartičky", ale uvidím, jaký budou mít úspěch, jestli na ně ještě není malý, každopádně určitě v příštích letech budou ve větší míře...

... a pak ještě udržet ho tak, aby nerozbalil všechny balíčky najednou :)... ale to už je akční úkol pro maminku :)

... jinak nemoc u nás propukla naplno... v noci je to nejhorší, protože přes rýmu se mu špatně dýchá a tak spí neklidně, stejně tak Terezka... takže to máme co do hodinu u jednoho či u druhého... ještě ke všemu se večer jak na povel objeví kašel a teplotu měl včera zvýšenou celý den... a klidový režim?... no určitě to znáte... :)))

Tak krásný první prosinec vám všem, moji milí!!!! 

Vaše Šárka ♥

P.S: - hrozně mě překvapil váš zájem o cedulkovou GIVEAWAY, která u mě právě běží !! a vaše odezva na cedulky! ... mám hroznou radost, nečekala jsem, že se vám budou tak líbit! ♥


2 komentáře:

  1. Šárko, prosím, kde jsi koupila ty hnědé sáčky? já jsem sehnala jen bílé.
    děkuji Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, je to Tchibo. Minulý rok jsem kupovala takovou sadu včetně samolepek. mám pocit,že aji tento rok jsem je v nabídce viděla :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!