středa 7. prosince 2016

Byla jsem v ráji...

... ano, byla jsem na místě, jež nelze nazvat jinak... a musím vám o tom napsat ještě dříve, než se pustím do ostatních čekajících příspěvků...
... byla jsem na dokonalém místě, kde mé srdce plesalo a pohlazení mé duši se dostalo ať jsem se podívala kamkoliv... a že jsem nestačila otáčet hlavu i celé tělo... pořád bylo kam koukat... a času bylo málo... mohla bych tam stát a rozhlížet se do nekonečna... postavit se mezi všechny ty kočičáky a sněhuláky a drbny a ptakoše .... (už začínáte tušit?? :))... a stát tam s nimi jako němý (což by ale asi se Zuzkou moc nešlo :)) společník a pozorovatel toho všeho :)

... teď už jsem ale napověděla tolik, že tedy prozrazuji - ano, byla jsem u Morkusovic... - v ráji, který se skrývá za červenými dveřmi..., ale už před nimi, ještě na ulici tušíte, že až je otevřete, bude to stát za to :)

... všechno to, co vidíte na těch krásných Zuzky fotkách jsem viděla naživo, mohla jsem si to osahat a konstatovat, že i když nad fotkami od ní mi srdce vždy plesá, realita je mnohem a mnohem nepopsatelně krásnější... umocněná jemným popraškem sněhu a v podvečerní atmosféře to vše spolu s osvětlením mělo naprosto DOKONALOU SOUHRU...

... samozřejmě, že jsem se neudržela a odvezla si trochu té nádhery domů... :)



... posílám vám zatím jen tuto fotku :) ... ostatní krása tu ještě čeká :)...

... a já moc děkuji Zuzce za vřelé přijetí :)... dorazila jsem naprosto neočekávaně, cestou z Třebíče, ale protože už začátkem roku jsme nakously, že až pojedu zase tím směrem, tak bych se mohla zastavit, a koukla jsem do mapy, jaký kousek Stařeč od Třebíče je, nemohla jsem to nezkusit... :)

... a já budu tajně doufat, že jsem tam nebyla naposled ;)...
 (a heslo další návštěvy zní "Křemílek" ;)))

... a teď budeme všichni Zuzce držet pěsti, aby jí kontroly a plánovaná operace dopadly co nejlíp to jde a ruce zase mohla zabořit do hlíny ;)... protože je vidět, že je to její život.... a taky sobecky kvůli nám všem, kteří tu krásu rádi obdivujeme a nosíme si ji domů ♥♥♥ ;)

... tak a teď zase zpátky do reality ;)... 
dneska už konečně vyhlásím výsledky cedulkové giveaway a vyšlu vám další ;)

Mějte se krásně mrazivě!!!

Vaše Šárka ♥

5 komentářů:

  1. Šárko, tak to Vám závidím. Blog Zuzky Morkusovic také miluji a nechápu, jak to ta žena všechno stíhá. Keramičení, zahradu, rodinu, domeček ... Vyzařuje z ní veliká energie, která je vidět na jejích výtvorech a fotečkách, stejně jako u Vás. Věřím, že se k ní jednou také podívám. Přeji krásný, mrazivý den. Dáša F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,tak třeba se jednou domluvíme a vyrazíme spolu ;) a ještě Dášo,šlo by mi poslat email?...jestli jsem ho na vás měla,tak jsem ho někde ztratila... díky ;)))

      Vymazat
  2. Šárko, ač v dobrém, tak taky závidím. já se tam chystám už tak dlouho a na jarmarky máme vždycky u nás v obci nějakou akci, takže to vypadá tak, že až se jednou rozhoupeme, tak taky Zuzku překvapím.
    krásný advent. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a ono to určitě jednou vyjde a bude stát sakra za to ;))) Š.

      Vymazat
  3. Už jsem u Zuzky obdivovala fotky z jarmarku a veškeré její nádherné výrobky, je to vážně šikulka šikovná. :) A ty sis od ní odvezla krásný dáreček, je třeba si také udělat radost. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!