úterý 20. prosince 2016

... z uplynulých dnů...

... poslední dva týdny byly opravdu víc jak nabité... finišovala jsem vánoční zakázky a jeden, naštěstí už poslední, obrázek posílala teprve včera, tak doufám, že dorazí včas - paní na poště se dušovala, že nejpozději ve středu bude na místě, tak uvidíme... paní co si ho objednala u mě asi už jistojistě nic neobjedná, protože si myslím, že jsem jí ten předvánoční stres ještě trochu tím našponováním opepřila...

... už od listopadu se u nás zabydlel moribundus a ne a ne ho vyhnat... kříží mi plány nejen pracovní, páč několik úterků padl Křemílkův pobyt u babičky, který využívám právě k práci... ale ruší nám i docela předsváteční pohodu, nemoci se ne a ne zbavit, až mi přijde, že si to předáváme stále dokolečka... jediný kdo jakš takš odolává je tatínek... teď to tedy vypadá, že Křemílek se začíná docela zberchávat, ale Terka i já začínáme gradovat... Terezka opět průdušky a já pro jistotu přestala úplně mluvit... a když se o to pokusím, vydávám ze sebe jen podivuhodné skřeky... Křemílka to tedy docela baví, mě ne...:)

... každopádně i přesto, se u nás ty vánoce začínají rýsovat víc a víc... :)

... po večerech jsem zvládla aji něco napéct... udělala jsem jen ty druhy, bez kterých si jednotlivý členové rodiny nedovedou vánoce představit...i tak to dalo na 12 druhů a finíto... jen perníčky jsou stále neozdobené a já né a né se k tomu dokopat... jenže by to znamenalo další noční a to se mi teď moc nechtělo... tak nevím... tak nějak si říkám, že bych možná dneska... ale večer to rozhodne...

... v neděli jsme už postavili stromeček, přivezla jsem ho minulý týden, bydlel pod pergolou a já jsem se nemohla dočkat až bude doma. Manžel chtěl až tento týden ve středu, ale já jsem nakazila svým nadšením a těšením se na stromeček i Křemílka a tomu můj drahý už neodolal :)... 

... fotky ale zatím nemám, musím to všechno dohnat... tak jen taková spíš víceméně "pečící" koláž posledních dnů...





... a dokonce se k nám vkradla i ta červená... dostala jsem od jedné zákaznice větvičku ilexu, tak jsem ji dala mezi barborky a padne k nim jak ulitá :)...





... co se týče adventního věnce, čtvrtou svíčku jsme na něm v neděli ještě zapálili, ale obávám se, že do Štědrého dne nevydrží... bohužel jsem už za ty roky zapomněla, jaké vedlejší "radosti" přináší koťátko... a tak chudák mech vypadá jak třikrát přejetý tankem tam a zpátky, protože Šiška ho už několikrát vytahala a vycupovala po celé kuchyni... takže už moc krásy nenadělá... :)



... a tu čtvrtou adventní jsme završili prvním letošním punčem... mňam!!




... přeji vám všem krásný začátek posledního předježíškového týdne!!! ♥

Vaše Šárka ♥








2 komentáře:

  1. Vánoce se blíží...Pěkné fotky...Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko od vás sálá tak krásná pohoda.Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!