pátek 9. prosince 2016

3.adventní GIVEAWAY...

... krásný pátek, moji milí !!!...

... a máme tu další, už třetí, adventní giveaway...:)

... tentokrát tu mám pro vás týdenní diář na rok 2017, od značky POKETTO (velikost 14*9cm)...





... tak co? ... líbil by se vám?... nebo třeba jako dárek pro někoho?....

... opět není nic jednoduššího... stačí zanechat komentář s kontaktem a vyčkat na losování :)

... takže - začínáme právě teď!! a končíme tentokrát až v pondělí 12.12.2016 o půlnoci ;)

***

... a poprosím ještě jednou výherkyni z minulé giveway, aby se mi ozvala ;)... kdyby si to náhodou rozmyslela a cedulky už nechtěla, ať se ozve taky ;)... díky moc ;)
... a kdyby náhodou... tak dvě sady bílých cedulek jsou k mání ZDE ;)

... tak šup!... soutěžíme ;)

Vaše Šárka ♥


24 komentářů:

  1. Krásný diář :-)) Nedá mi to a zasoutěžím si :-) A být vylosovaná od roztomilé kočičky, to už vůbec nemá chybu :-)) natali.j@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, diář je moc pěkný,tak bych zkusila štěstí.
    Měj se krásně a přeji prima advent. Jana
    janela.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zkusím taky štěstí , diář je krásný . Hezký advent.J.
    jitka394@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Taky zkusím štěstíčko při pátku. olga.kracmarova@seznam.cz
    děkuji a krásný advent

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Šárko, díky za soutěž. Přeji prima adventní dny, Martina
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Šári, ty jsi na nás tááák hodná.
    krásné dny. Majka

    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,i já se přidávám... do soutěže i k přání krásného adventu.
    dagmar brtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím chci, já se těším, děkuji a přidám se i zde, štěstí pokouším ještě jednou :o). U Zuzky muselo být náramně, mám to moc daleko, její keramika je kouzelná jako tvoje obrázky. Přeji hezké dny. Jana
    vi.jana.vi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Pokúšam štastie znova ...diárov nie je nikdy dosť
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Diar by se hodil :-) krasne adventni dny! Valerie.Mourkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ten mi se mi hodil :)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. S pejsky, ten chci :D
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. pejska už nemáme, tak diář s pejsky se mě líbí Maryša hlouskovipv@seznam.cz , zapomněla jsem přeju klidný advent :)

    OdpovědětVymazat
  14. I mně se tuze líbí...že by? :) Měj se moc krásně! luciekozelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. soutěžím :)
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Nadhera.
    Bohunka zavinac naiser tecka cezet

    OdpovědětVymazat
  17. I já se přidávám do soutěže..přeju krásný večer!zdena.kojecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  20. Peknéé, skúsim znovu šťastie,možno sa raz usmeje aj na mňa.
    Prajem vám šťastnú ruku.Zuzana

    OdpovědětVymazat
  21. Jééé ten je pěkný. žádný ještě letos nemám a tak by se moc hodil. b.konarikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ju, ten je krasnej.
    Sara@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Deníček se vždycky hodí !! Zkusím trochu štěstíčka do tvé soutěže ♥ minefelicite@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Hezký večer. Tak zkusím štěstí.
    Diářů na 2017 ještě nemám :)
    Krásný adventní čas. Katka katkaex@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!