pondělí 5. prosince 2016

2.adventní...

... svíčka zapálena...

... krásné pondělí, moji milí...

... víkend byl u nás trochu zmatečný... probíhal Artfest a já tudíž pobíhala mezi domácností a výstavištěm... ale tak nějak na střídačku jsme to s mým drahým zmákli ;)... 

... dokonce i "barborky" jsem si natrhala a nezapomněli jsme ani zapálit druhou svíčku adventní...














... dneska musím sbalit a doladit zítřejší instalaci výstavy v Třebíči...
... KONEČNĚ odvézt balíčky, které už měli putovat minulý týden, na poštu...
... odvézt obraz novému majiteli...
... určitě čekáte jak dopadne losování o cedulky :)...
... a taky připravit další giveaway na tento týden, kterou ale asi vyhlásím až ve středu ...
... a pak večer přijde Mikuláš :)...

Krásný začátek týdne!!!
Vaše Šárka ♥




2 komentáře:

  1. Jé, u vás je krásně,útulno.
    Krásný advent
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, na Barborku jsem úplně zapomněla, tak zítra ráno. Ať Vás čerti moc nezlobí...
    Hezkého Mikuláše přeje Dáša F.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!