pátek 4. listopadu 2016

Z kuchyně...

... tak jsou zase doma, obrazy moje, pověšeny na svých místech, zase je vše jak máme být...

... i když Křemílkovo obrázky se mi na zdi také líbili, musím vymyslet něco v pokojíčku :) ač je pravda, že v poslední době ho pastelky už zase až tak neberou... za to indiáni (alias indindáni v čele v Intentůem alias Vinnetouem), kovbojové, banditi a vojáci... ty jsou u nás na denním pořádku... nejčastěji je "kovboj zlej" a nebo naopak "voják hodnej" a maminka či tatínek musí dělat "kovboje zlýho"... :) a jako kovboj zlej umí nasadit naprosto dokonalej FAKT ZLEJ výraz... a nedávno si sedl doprostřed kuchyně v tureckém sedu se zahleděným pohledem v kamenné tváři, tak se ho ptám co dělá a on se na mě vážně zahleděl a sdělil mi, že je Vinnetou :))) je s ním fakt sranda... musím být příště připravená a zvěčnit ho... :)

... každopádně dnes jen pár fotek od nás...
... podzim u nás připomínají letos jenom nestárnoucí a mě se nikdy neokoukající vřesy...
... vyměnila jsem už závěsy, bíle vytahuji jen na Vánoce, tentokrát  už tedy
od podzimu... :)
... jen ty světýlka jsem pořád ještě nebyla schopna z té půdy sundat...
... ale každý večer zapalujeme svíčky... tedy pokud je Křemílek z dohledu, protože jinak ten můj malej Soptík ihned všechny běží sfouknout :)
... a taky jsem přetočila stůl... chvilku jsem si na to nemohla zvyknout, ale už jsem se "zabydlela" a je to takto praktičtější... vznikl mnohem větší prostor v kuchyni, která tedy už předtím nebyla nijak malá, každopádně Křemílek neustále expanduje s hračkami z pokojíčku, takže prostoru na zemi je pořád málo :)









Krásný pátek vám všem, moji milí a děkuji za návštěvu!!!

Vaše Šárka ♥


1 komentář:

  1. Nádherné fotky, z kterých vyzařuje teplo domova. Dáša F.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!