středa 30. listopadu 2016

Výherce a ranní rozjímaní...

... je ještě tma a já sedím zachumlaná v křesle u topení s dekou až po bradu... je tu zima... necelých 18.stupňů, ale už slyším jak spíná kotel...tak snad za chvíli bude líp...
... je ještě brzy, můj drahý odjel do práce a já s kávou v ruce sedím a poslouchám tlumený duet pračky se sušičkou z koupelny... je zajímavé jak mi v poslední době přijde tenhle zvuk nejvíc relaxační a uklidňující... poslouchám to fakt ráda...
... klidně bych šla ještě na chvíli do peřin, ale nejde to, každá chvilka času "navíc" je teď znát a na seznam úkolů a restů stále jenom přibývá...

... předevčírem večer padl na Křemílka nějaký moribundus... začalo to rýmou a tak jsme celou noc vyháněli z nosu "bubáky"... pak se přidal kašel a ráno do třetice teplota... a dneska v noci nespala Terezka, budila se co chvilku a dostávala strašné záchvaty neustávajícího pláče... ráno kolem čtvrté hodiny jsem slyšela jak v postýlce začala pšíkat, tak super... takže je jistojisté, že budeme mít doma marůdkový duet... zrovinka teď... když potřebuji finišovat zakázky, blíží se výstavy... a už od pondělí tu mám připravené věci na poštu... vím, že čekáte, a tak doufám, že dneska už je podám, můj drahý by měl přijít dříve domů a tak na chvíli převezme dozor nad skřítkama...

... káva už trochu nabudila tělo, ale to topení mi je záhadou, protože je tu pořád zima...

... a abych to nezamluvila, vy čekáte jistojistě kam poputuje první adventní dárek ;)...
... máme vylosováno... Šiška se tentokrát ujala losování... stačilo jen nastříhat papírky a už byla u misky :)


... a mezi drápky jí uvízl komentář číslo 5, tak moc gratuluji Zdeni ;) ... email byl odeslán ;)




... děkuji moc a moc všem zúčastněným!!! a mám pro vás připravenou další adventní dárkovou soutěž/nesoutěž, kterou vložím ještě dnes ;)... ale teď už musím běžet, Terezka volá...

... a to topení pořád nic...

Vaše Šárka♥




2 komentáře:

  1. Jejda, moribundus si brousí zuby i na mě. tak snad vše zvládneš a
    výherkyni gratuluji.
    Pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!