neděle 13. listopadu 2016

Víkendová koláž... svatomartinská...

... husa byla... se zelím červeným a medem slazeným a knedlíkama... špekovýma... 
... poměli jsme se ;)...
... poprvé jsem vyzkoušela recept na svatomartinské rohlíčky, který jsem už dva roky měla schovaný...
... v sobotu dokonce trochu sněhu začalo poletovat ve vzduchu, ale všechny vločky co dopadly na zem hned roztály... škoda... ale krásný pohled to byl... po ránu, ještě pod peřinou...

... tak ještě jednou zpětně krásný svátek kluci moji ♥...


♥♥♥

....
... svatomartinské víno jsme však neotevřeli...
... v pátek jsem od zubaře odešla o jeden zub lehčí (což bylo plánované a čekala jsem to) a o recept na antibiotika bohatší (což už jsem teda v plánu neměla)... měla jsem je začít brát pokud zánět trojklanného nervu nepoleví... celý víkend jsem doufala, ale bolest si stále vede svou... a tak bojujíce sama se sebou si dneska v 10hod večer vezmu první... :(... jen nevím jak s kojením, nerada bych aby to znamenalo konec... plánuji si zatím odsávat a Terezce dávat umělé... a musím zítra doktorce zavolat... protože já blbec jsem se v ordinaci zapomněla zeptat jestli při nich můžu kojit... to jsem celá já... :(

... zachumlaná do deky přeji vám krásný zbytek večera a co nejpovedenější začátek příštího týdne ;)...

Vaše Šárka

PS... všimlo si něčí oko bystré?... ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!