úterý 22. listopadu 2016

Vánoce na bílo...

... aneb jak náhoda rozhodla mé malé dilema...

... letos poprvé nemám vůbec žádné předvánoční těšení...
... letos poprvé, kdybych neměla děti, tak Vánoce s klidným svědomím přejdu... 
... a hlavně se mi vůbec nechce letos vnášet domů červenou barvu...

... nechápu to... ale cítím to tak... 
... a poté, co jsem vyhnala z domu podzim a ladím si tu zatím jen tak tu jemnou zimní vlnu... stále více mé srdce tíhne k bílé barvě... 

... a pak se zase ozve druhý hlas - a nebude ti ta červená přeci jenom chybět??

... a tak tu bylo dilema...

... a pak jsem jela do zahradnictví, protože můj loňský amarylis, který se tak krásně tvářil, že by letos zase vykvetl, si to ve finále rozmyslel a prý nepokvete... tak jsem mu jela pro konkurenci... v záplavě nabízených rostlinek jsem jednu vybrala a až v autě cestou domů jsem začala přemýšlet,jestli jsem se neměla podívat, zda mají i bílé... jestli ta červená byla správná volba...
... a jaké mě to doma čekalo překvapení...
... když jsem květináč vybalila, tak jsem zjistila, že je bílý...
... nějak byl v té záplavě těch červených schovaný a má ruka po něm sáhla... cítím, že tam prostě na mě čekal :)

... a tak je rozhodnuto... letos u nás budou vánoce na čisté bílé vlně... :)








... a trochu inspirace z pinterestu, že i bez té červené to krásně jde... ;)









... na peříčka se u nás letos jistojistě dostane, mám jich docela zásobu z minulého roku ;)...


... a nápad na tvoření s Křemílkem, něco pro ptáčky ;)...



.... jo!! a víte, že se najednou tak nějak začínám těšit? :)

Vaše Šárka ♥



3 komentáře:

  1. Vůbec mi to nedochází, že se blíží Vánoce!!Výzdoba je moc pěkná...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě také vůbec ne... a celkově tento rok když se nad tím zamyslím, tak potkávám spousty lidí, co jsou na tom podobně...

      Vymazat
  2. Zdravím Šárko. S červenou barvou jsem loni měla stejný problém, jestli mi nebude chybět a nechyběla, bude to hezké i tak .-) Krásný den D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!