pátek 11. listopadu 2016

Sv. Martin a den válečných veteránů...

... krásné páteční ráno od nás, moji milí... 
... dneska jsem vyloupla očka až v 8hodin a ač by se mohlo zdát, jak krásně jsem se vyspala, opak je pravdou. Usnula jsem totiž teprve v 6 hodin ráno, kdy zabrala i Terezka. Dnešní noc opravdu stála za to, Křemílek to možná tušil předem, protože včera chtěl zůstat spát v pokojíčku - a to je co říct, to se stalo snad zatím 3x, tak aspoň on bude vyspinkanej...
 Sice jsem trochu váhala, jestli má cenu se v těch 6 vracet do postele :) ale pak jsem usnula v polovině myšlenky na vstávání... :)
... dopuju se teď šálkem pořádné kávy a spřádám plán dnešního dne...

... dneska mají ti moji dva chlapáci svátek, je přeci sv. Martina ;)... tak přijede babička s dědou a zítra máme s našima rodinný oběd - jak jinak než svatomartinskou husu... :)

... nevím jestli přiletí na bílém koni nebo ne (každopádně ten můj 100% dorazí v bílé dodávce ;)) a tak ještě pár podzimních pozdravů od nás... ;) třeba příště už budou zasněžené ;)









... našla jsem ještě poslední jahůdku... :)

... děkuji vám moc za reakce na poslední cedulkový příspěvek :) ... v mailu jste se o tu předposlední cedulku skoro poprali... musím vám jít všem odepsat, chtěla jsem včera večer... ale znáte to... :(
... ostatní jsou už vloženy ZDE :)...

Tak si užijte celý den!!
Vaše Šárka


Důležité PS!!
Neměli bychom dnes zapomenout, že dnes není svátek jenom sv. Martina, ale že slavíme ještě jednu důležitou událost dějin. Je den válečných veteránů. Den věnovaný památce válečných veteránů, který se slaví celosvětově, u nás v ČR až od roku 2001. Připomíná nám ukončení první světové války právě 11.11.1918 v 11 hodin, kdy bylo podepsáno příměří mezi Spojenci a Německem ;)

... a já budu dnes 11.11. v 11hodin usedat na zubařské křeslo... jak poetické... :)

... tož jdu zadělat na svatomartinské rohlíčky, dřív než se bandička probudí ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!