středa 16. listopadu 2016

Šiška...

... tak to je ona, Šiška naše, svatomartinská... :)


... kdo by ještě před měsícem tušil... :)
... dokonce i to, že babičky kočka povila dvě koťátka mě zanechávalo docela chladnou, a to, kdo mě zná ví, že jsem absolutní kočkomilec... 

... jenže oni si s Křemílkem k sobě našli cestu... a ta cesta skončila v naší posteli :)... 

... kočky byli u nás odjakživa, jeden čas i dvě najednou... krom posledních 4 let, kdy jsem od nehody naší poslední Lízy, tak nějak ztratila sílu zase znovu prožívat ten strach, že je kousek od nás silnice... a zakotvila jen u psa... pardon, fenky :)... a že jednou se k nám zase vrátí, jsem tak podvědomě tušila, jen jsem nečekala, že tak brzo... a taky jsem měla jasno, že chci mainskou mývalí... žádnou jinou... :)

... a tak máme Šišku... která rozhodně není mainka :) ale miluje Křemílka a on miluje jí... a to je hlavní :)

... zjišťuji jak mi to chybělo...
... sedět v křesle a v klíně vrnící klubíčko...
... v noci se vzbudit tím, že vás někdo kouše do prstů u nohou...
... pod nohama se mi teď neplete jen Křemílek, ale oba...
... každou chvíli ji někde zavřu chudinku...
... bořit nos do toho teplýho jemnýho kožíšku...

... vlastně mi ani nepřišlo, že je u nás doma nová, od první chvíle to bylo jak když k nám patří odjakživa... i ona si ani jednou neposteskla, ale přijala nás ihned za vlastní... 

... z peřin s Křemílkem pozorují jak venku sněží... :)



... dělá mi společnosti při ranní kávě...




... pomáhá při mých DIY aktivitách...


... a má i cit pro výtvarnou činnost ...
(... už se jenom těším až objeví barvičky...)


... takže zase je u nás o to víc veselo :))...

Mějte krásný den i navzdory počasí - u nás leje jako z konve!! Teď jsem byla u vrátek převzít balíčky z Tchiba a není to venku žádná hitparáda :)... Jo a ještě taková malá technická... kdo si budete objednávat Tchibo pozor - jejich modré vánoční papírové krabice barví :)... za tu chvilku by si mě i pana přepravce mohl někdo splést se šmoulou ;)

....

... a taky vás brzy pozvu do té kuchyně... 
... ale zatím...


... možná si touto fotkou koleduji o to, že už mě nikdo z vás nenavštíví... 
... ale bohužel, i takové dny jsou...


Mějte se!!!
Vaše Šárka ♥

1 komentář:

  1. Šárko, "Šiška" je překrásné koťátko ... ale pozor, kočky jsou prudce návykové .... vím o čem mluvím /mám totiž tři :o)/ .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!