středa 2. listopadu 2016

Prodloužený víkend...

... byl vydařený... opravdu odpočinkový a přitom jsme toho tolik stihli :)...

... v pátek jsem s prckama byla u babičky a dědy, užívali jsme si krás podzimní zahrady, počasí nám přálo :)









... v sobotu jsme pouštěli draka...
... draka jsme tento rok tak trochu potupně narychlo koupili... ale na Křemílkovo nadšení a radosti to rozhodně vliv nemělo ;) ... je super jak už všechny tyhle akce nádherně vnímá a úžasně parťákuje a pak o tom nadšeně vypráví :)...





... a samozřejmě jsme nezapomněli na dýně a večer se na ně konečně společnými silami vrhli ... naštěstí v autě těch 14dní přežili bez defektu...





... a když píšu společnými tak myslím opravdu společnými :)


... večer jsem upekla perníkové bubáky a Křemílek se v neděli ráno s nadšením pustil do zdobení, až jsem se divila jak mu to šlo, myslela jsem si, že bude problém s vytlačováním polevy z tubičky, ale brzy na to přišel :)... samozřejmě jsem mu trochu asistovala, ale jinak zdobil opravdu úplně sám a některé ještě vylepšil nakousáním... :) a byl na sebe náležitě pyšnej ;)





... a večer jsme si všichni zalezli do pelíšku a četli si pohádky :)...




... a bylo nám prostě dobře ♥...

... ale bohužel i jedna nepříjemnost se vyskytla a to hned v pátek... vypravili jsme se a měli v plánu cestu k našim... tak jsem nás sbalila, naskládala do auta, tentokrát i vědomě včetně psa :) a když už tak hezky všichni naskládaný sedíme a já jdu otočit klíčkem u auta, tak auto se sice rozběhlo, ale nenastartovalo... zkusila jsem to dvakrát... nic... Ten divný zvuk přivolal mého drahého muže z dílny, otevřeli jsme kapotu od motoru a nestačili se divit... Něco, nebo spíš někdo, si udělal v motoru přes noc pelíšek, měli jsme všude rozkousaný tapicírung... a asi ten někdo přitom hnízdění ochutnal nějaký drátek... těžko říci, prostě jsme nenastartovali, závadu neobjevili ani přivolaní pomocníci a tak jsem musela volat dědovi aby si pro nás přijel :)... a včera jsme auto odtáhli do servisu a tak jsem zvědavá co to bude... Tak jsme teď tak trochu nepojízdný a asi nějakou dobu budem... a já jen čekám kolik nás ten kuní nocleh bude stát :)...

... chtěla jsem ještě spáchat nějaký výlet s prckama tento týden, ale "naštěstí" se zhoršilo počasí a tak mi to až tak nemrzí, že nemáme čím jet... můj drahý mi teda nabídnul, že přeci můžu jeho firemní dodávkou... ale to fakt jako ne :) tu jsem neřídila už 10let a nijak po tom ani netoužím :)

Tak snad jsem vás tím nášupem fotek moc neunavila a já jdu na palačinky, slíbila jsem je Křemílkovi k obědu ;)
Mějte se mooc krásně!!

Vaše Šárka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!