sobota 19. listopadu 2016

Podzimu odzvoněno...

... alespoň tedy u nás doma...
... minulý týden utrpěl velký vřes v rohu kuchyně docela velkou újmu a připomínal spíš vrabčí hnízdo... a tak jsem to vzala z gruntu... a protože za chvíli začne advent měla bych trochu myslet na vánoční výzdobu... ale přiznám se, vůbec mě to letos nějak nechytá... jindy už bych měla připravenou hromadu plánů, představ, inspirací a nemohla se dočkat, ale tento rok zatím nic... 

...  mám pořád jen tu "muchlací" náladu... deky, kožešiny, svíčky... spouuusty svíček a světýlka... teplo rodinného krbu, teplý čaj či "kapučíno" s čokoládou... prostě čistou pohodu, kterou si klidně nechám podtrhnout padajícími vločkami za oknem... ale Vánoce a advent, ty mi ve vzduchu prostě ještě nevoní... nemůžu si pomoct... a vůbec do té červené se mi letos nějak nechce :))

... a tak i doma ladím jen tak mírně, zatím jen s nádechem přicházející zimy...
... oříšky, šišky, nastříhané větvičky buksusu, světýlka a hlavně svíčky... 










 ... zítra mám poslední den s antibiotiky a i bolesti značně povolily a tak se mi vrací i moje dobrá nálada... dokonce jsem se poslední tři noci fakt super vyspala, oba skřítci spali krásně, Terezka se vzbudila fakt jen dvakrát, takže naprosto neuvěřitelné, až si říkám, jestli to, že ji teď v noci nekojím na ní nemá positivnější vliv než když ano... :)

... a jestli večer neodpadnu, tak se chystám pustit skřítkovi do adventního kalendáře... bude to letos velmi známá klasika z pinterestu... 
...něco ve stylu ...


... mám klacek, sáčky, kolíčky, nálepky, provázek... tak snad něco vytvořím... :)

... a teď letím vymyslet něco k večeři a užít si ještě toho, že jsme doma všichni pohromadě než ze mě můj drahý večer udělá slaměnou vdovu ;)

Krásný večer!
Vaše Šárka ♥




P.S: ... a budete-li chtít zanechat mi jakýkoliv komentář, uděláte mi radost, však to víte ;)

6 komentářů:

  1. Krasny napad o orechy ve sklenici! Ja tam zatim kolem svicky nasypala cizrnu :-) ale tohle bude to prave orechove :-) vanocnejsi..dekuju Innka

    OdpovědětVymazat
  2. Šári, mám to podobně jako Ty ;-) Vánoce miluju, ale zatím mě to nechytlo. U Vás je krásně ♥
    Krásnou neděli
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šári, buxus vypadá hezky, ale ta jeho vůně, spíš odér :-), před lety jsem ho použila na vánoční adventní věnec, no ale za pár dní musel z domu, nedalo se to vydržet :-) moc zdravím Margita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak já mám asi nějakou nesmrdutou odrůdu, protože já z něj "věncuju" každý rok a zatím nikdy nic :)) ... ale pobavilo mě to :))))

      Vymazat
  4. Šárko už mě to taky chytá.Dneska se synem začneme zdobit a ty to máš nádherné:))pa Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!