pátek 25. listopadu 2016

1.adventní GIVEAWAY... :)

... krásný pátek vám všem, moji milí!!!...

... tento víkend začíná advent a tak mám pro vás malou "soutěž nesoutěž"... :) 
... určitě už doma vymýšlíte a ladíte vánoční výzdobu... a tak třeba se někomu z vás bude můj malý dárek hodit ;)

... nebojte se, nebudu vám dnes nabízet nic co vypadlo z mých rukou ;)... 

... ale tentokrát tu mám, pro jednoho z vás, sadu dvou vánočních utěrek VINTER 2016 z IKEA, které můžete buď prakticky využít v kuchyni, nebo je třeba jenom přehodit jako dekoraci ;)





zdroj IKEA

... a jak soutěžit? :) 

... no zase úplně jednoduše... stačí nechat pod článkem v komentáři na sebe kontakt / email... 

(a rozhodně budu ráda, když připíšete jestli ke mě chodíte částěji, pravidelně, či náhodně... jestli se vám u mě líbí a které příspěvky vás baví víc... jestli ty "pracovní" či ty z našich všedních dnů...není to však podmínkou ;))


... soutěž začíná právě teď a ukončím ji v pondělní půlnocí... a pak v následujícím týdnu jednoho vylosujeme ;)...

Tak co? ... jdeme na to?... budu se těšit :))

Vaše Šárka ♥

PS. ... utěrky jsou funglovky připravné pro vás ... já jen kdyby náhodou... ;))))



20 komentářů:

  1. :) Šárko,chodím k Vám téměř pravidelně a líbí se mi Váš blog tak jak je :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky sem chodím často a ráda.Koukám jak roste holčička i nový člen rodiny koťátko.Moc mě baví okukovat vybavení bytu a dekorace jsou má inspirace.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem tu denne :-) vzdy na chvilku kdyz mlade usne :-) a relaxuju..mam rada to mile povidani, krasne fotky a o vasi praci nemluve..tolik bych si toho chtela koupit :-) Innka .. gregorovii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem tu taky pořád a klidně bych brala něco od Tebe. přeji krásný den a těším se na další povídání z mateřské "dovolené". Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj..na tento blog chodím hodně ráda a vždycky se těším na nový příspěvek...a příspěvky se mi opravdu líbí vždycky.A jen se tak začtu a s pousmáním vzpomínám,jak jsem to všecko prožívala s dětmi,co Ty teď.No-už je to pěkných pár let..No,a Tvoje obrázky-to je pro mě pohlazení na duši...Přeji krásný předvánoční čas a těším se na další zajímavé psaní...Zdena.můj email:zdena.kojecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. I ja nakukuji- co je u Vas noveho.klaravtip@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky,já jsem chodím pravidelně.Líbí se mi,jak zvládáš běžný život.A snažíš se nám sem dát příspěvek i když nemáš někdy tolik sil.Já ti za to moc děkuji.Hezký večer.ciharovajan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Chodím sem pravidelně...obrázky od Vás jsou pohlazení na duši..Můj email je:ilona.precechtelova@seznam.cz Krásný Advent...Ila

    OdpovědětVymazat
  9. Na blogovou návštěvu chodím pravidelně a líbí se mi vše, jak pracovní, tak "všední dny". Líbí se mi ta přirozenost, čistota, cit a vkus. A ty dva obrazy nad jídelním stolem, to je fakt nádhera. Díky za super blog a i když nevyhraji, zase ráda přijdu na virtuální návštěvu. Moc zdraví a hodně zdraví, energie, sil a tvůrčí invence přeje Lu z Moravy. orangena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem tady dnes úplně náhodou, tak se tu musím teprve porozhlédnout :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. naty@naiser.cz
    nojo, ale sem tu nová, ale jsem vděčná za každej givavej kde nechtějí FB a atd.
    sem se budu ráda vracet :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný večer, chodím pravidelně a ráda, příběhy ze života mě baví, zrovna páteční byl povedený :o). Přeji krásný adventní čas. Jana
    vi.jana.vi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. JSEM TADY POPRVÉ A TAKY MOC RÁDA TVOŘÍM. ÚTĚRKY BY SE MY MOC HODILY DO KUCHYNĚ (KDYŽ NĚCO NĚKDE VYLEJU:) MOC RÁDA SE BUDU VRACET
    kata@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nakukuju často, moc se mi líbí tvé obrázky. Tak pokusím štěstí.
    Děkuji za soutěž
    Bohunka zavináč naiser tečka cezet

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky..

    Rada se zucastnim tve nadherne souteze...

    Ja se priznavam, ze pravidelne kazdy den nechodim, ale vetsinou o vikendu cerpam inspirace z ruznych blogu..

    Tvuj blog je velmi prijemny...takovy cisty, uklizeny a proste je z nej citit takove to teplo domova ( myslim z fotek )

    Dneska jsem delala hvezdicky z vetvicek..ma vanocni prodejni jarmark nasi mlade do skoly... A i tuto inspiraci jsem nacerpala z jednoho mileho blogu..

    A mam radost z tveho clanku Vanoce na bilo.. U nas letos bude bilo-stribrna vyzdoba.. Kdyz neni snih venku, bude krasne bilo alespon doma...

    Pokracuj v tvorbe blogu, je videt ze te to bavi...
    Veronika
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    PS: Preji krasnou a klidnou prvni adventni nedeli...

    OdpovědětVymazat
  16. Šárko, krásné uterky, moc. do Ikea se letos určitě nedostanu, ani nevím, jestli bych chtěla v tom frmolu. a jelikož letos ladím do červena, hodily by se.
    přeji krásný advent. Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. úúú - tohle vyzkouším :) cervenkova.barbora@seznam.cz Přeji krásný advent a hodně štěstí všem zúčastněným!

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný slunečný den, Váš blog jsem objevila náhodou při pročítání mých oblíbených blogů je to asi 3 týdny. Už jsem si stačila přečíst všechny příspěvky a vždy se moc těším na další. Máte moc hezké články i bydlení. Přeji Vám krásný adventní čas a hodně dalších milých příspěvků. Renata Panoušková (R.Lohniska@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý deň, chodím k vám často a pozerám že som sa vrátila práve včas z túlačiek, možem si u vás zasúťažiť....prajem pekný advent ..Irena
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!