čtvrtek 10. listopadu 2016

Nové cedulky...

... tyhle chvíle mám nejraději... :)
... když udělám poslední tah štětcem... 
... když už jsem si jistá, že se pod výsledek můžu podepsat...
... když barvy zaschnou...
... a já za sebou vidím zase kus hotové práce :)...

... dneska zase jeden cedulkový... 
... nenechávám vás poslední dobou moc nakukovat do své práce, pracuji na zakázkách, které budou jako vánoční dárky, takže volná tvorba jako taková je teď na minimu... tak aspoň ve chvílích, kdy schnou barvy na obrazech, tvořím cedulky... 

... fotila jsem je včera, byl krásný podzimní den... 
... fotek mám tolik, že se jimi teď probírám a nevím kterou použít :)...
(to mě vlastně vždycky stojí při psaní blogu nejvíc času... probírat se fotkami :))












... ta poslední už má svého majitele, byla malována na přání, ostatní jsou volné a budu se je snažit co nejdříve vložit SEM :)

... a kdyby třeba vaše srdce po nějaké zatoužilo, stačí mi napsat na winkyy@seznam.cz ;)

... koukám, že venku se zase začíná klubat sluníčko, mějte krásný den a děkuji za návštěvy a komentáře ;)

Vaše Šárka


2 komentáře:

  1. Šárko, cedulky jsou překrásné, jsi šikulka !!! Líbí se mi všechny.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!