úterý 22. listopadu 2016

Náš podkrovní obývák...

... tak tady to je...

... tady...
... když konečně skřítkové usnou...
... když sklidím kuchyň ...
... když už není co skládat, uklízet a zametat... (a kolikrát i když je... :))
... poté co si dám horkou sprchu a uvařím čaj s mlékem... 
... tak tady odpadám...

... zachumlám se do deky, rozsvítím si svíčky... 
... třeba se začtu do knížky (a většinou po půl hodině zjistím, že furt dokola čtu jednu stránku a vůbec nevím o čem to je...) tak třídím fotky, či píšu blog...  řeším emaily, odpovídám na zprávy... plánuji a sním... a mnohdy i usnu dřív než se k čemukoliv dostanu a vzbudí mě Terezka ozývající se v chůvičce :))

... nebo když je můj drahý doma a zachumláme se spolu, dáme si víno, pustíme si film...
... a nebo jenom mluvíme... a nebo on usne dřív než já si dám tu sprchu... :)

... tak to všechno je tady...
... v našem obýváku... ;)

... takhle na podzim a v zimě má ještě větší kouzlo...







... a když si chci trochu pocuchat nervíky a vytrhnout se ze zasnění do reality, stačí jenom otočit hlavu na druhý konec místnosti, kde je ateliér... pracovní stůl... a bambilión restů... :))

Krásný večer moji milí!!!
... a já běžím vařit a nakrmit, vykoupat a uložit ty svoje zvířátka, abych se mohla co nejdříve zachumlat... protože dneska musím řešit maily... KONEČNĚ!!!

Vaše Šárka ♥






1 komentář:

  1. Šári to je kouzelné místo, hned bych se zachumlala k Vám :-D :-D :-D

    Krásný víkend ♥
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!