sobota 26. listopadu 2016

Můj "black friday..."

... je šest hodin ráno... Terezka se probouzí a dožaduje se ranní dávky mlíčka... trošku nerada opouštím vyhřátou peřinu, plížím se do kuchyně a skoro obratem se vracím do ložnice s lahvičkou... ve tmě si to namířím směrem k postýlce a nahnu se nad Terezku abych jí mlíčko podala...

...  OBŘÍ TŘESK!!! ... před očima se mi během chvilky rozsvítilo a pak zase rychle setmělo...

... stojím a chvíli jsem netušila co se děje... nj... moje rozespalé a skoro ještě spánkem zalepené oči si nevšimli, že jsem si to v té tmě namířila trochu "šejdrem" a místo k postýlce jsem si to štrádila o pár centimetrů dál k šatní skříni... takže ve chvíli, kdy jsem se chtěla vší vahou sehnout do volného prostoru nad postýlkou tak jsem se potkala s dveřmi skříně... možná dobře, že je to poctivý masiv a ne "papundeklová náhražka" nebo nedejbože sklo... takhle to přežila skříň i já... ačkoliv já se z toho nějakou chvíli oproti té skříni vzpamatovávala... :) ... každopádně zatímco Terezka spokojeně po vypití mlíčka usnula, já už byla plně probuzená... :)

... den se dál vyvíjel celkem normálně... a protože Terezka měla odpoledne jít na procházku s babičkou a Křemílka si vzal na povel tatínek, plánovala jsem si využít odpoledne na nákupy, protože vyrazit bez těch dvou zvířátek je naprostý zázrak a toho se musí využít :)... už když jsem se vypravovala, říkám mému drahému, že jsem dneska nějaká marná... že se nemůžu vypravit... možná tou ránou do hlavy... možná tím nezvykem, že "balím" jen sebe... možná tou nedočkavostí, že si vyrazím na nákupy a užiji si je krásně "nelehko" bez dětí... každopádně vyrážím směr Tesco...

... lepší den a čas - pátek odpoledne - jsem si vybrat nemohla... :) ale až tak to neřeším, až v obchodě mě vyděsí proudy lidí... a pak zjistím, že je onen "černý pátek" a mají slevy ... no paráda zajásám, protože právě do oddělení oblečení jsem se chystala... tak si lebedím jak mi to super vyšlo... vesele vybírám a nakupuji... vyberu i dokonce nějaký ten vánoční dárek... spokojeně si to mastím k pokladně... zaparkuji se do fronty a jdu lovit peněženku... hledám... hledám... hledám stále a NIC!!! ... no nebyla tam... a pak mi došlo, že jsem si ji den předtím vyndala a leží doma na stole... Co teď?... rozhodně dnešního nákupu se vzdát nemíním... kdo ví, kdy budu mít příležitost zase vyrazit... a tak volám svého drahého muže... jsou ve městě, ale slíbil, že přijedou, jen neví za jak dlouho... chvíli čekám a pak mě napadne a jdu zkusit poprosit pani na informacích, jestli si tam můžu nechat vozík s nákupem a vrátit se do hodiny s penězi... vysvětlím ji situaci, nazvu se trumpetou a pani mi s úsměvem koších schovává... je hodná :)
... a tak jdu volat muži, že jezdit nemusí, ale ten mi odpoví, že už jsou skoro tam... čéče, mě udiví ta jeho rychlost :)... a tak stojím před Tescem a vidím, že se blíží velká bílá dodávka... a tak si to štráduji jejím směrem... dodávka zaparkuje, já ji doběhnu a s omluvným psím pohledem, s takovým tím, kterým se umím tvářit jenom já na mého nejmilejšího vždycky, když něco provedu, otevřu dveře u řidiče... psí pohled střídá pohled zděšený... avšak pohled toho cizího muže za volantem je zděšenější ještě víc... než se vzpamatuje vykřiknu jen "JEJ! PARDON! bouchnu dveřmi a utíkám pryč...
... njn... holt bílá dodávka jako bílá dodávka žejo...
... o sekundu později už vidím, že se blíží další... tu už sleduji obezřetně a radši počkám až se dveře sami otevřou a vystoupí můj drahý s Křemílkem... :)

... každopádně nákup vyzvednut, zaplacen a jelo se domů... i když jsem ještě měla plány stavit se vedle v hobby marketu a v zahradnictví, radši jsem to vzala nejkratší cestou rovnou dom...

... jen doufám, že chudák pán tam ještě pořád vyděšeně nestojí... :) ... když jsem se s nákupem vracela k autu, všimla jsem si, že tam stále ještě byl...

... a víte co?... za celou dobu můj milí neutrousil jedinou poznámku na můj účet... je zlatej :) a nebo už si konečně za ty leta se mnou začíná zvykat :)... tak dneska bude mít k obědu řízky, pravý vepřový ;)

... mějte krásný adventní víkend a nezapomeňte na soutěž v minulém příspěvku ;) stále běží ;)

Vaše Šárka ♥

1 komentář:

  1. ahoj..sobota večer,sednu k pc,říkám si-přečtu si příspěvky a první vlezu sem..nejsem v žádném případě škodolibá,ale můj záchvat smíchu byl takový,že jsem u pc úplně zařvala a odvedle doletěla dcera,co že mě tak rozesmálo...představa,žes vlezla do auta cizímu chlapovi,mě dostala!!tak děkuju,žes mě po namáhavém pracovním dnu,kdy jsem uklízela další místnost po rekonstrukci a měla jsem úplně blbou náladu,protože jsem totál utahaná,rozesmála.chmury jsou pryč a jdu ještě chvilku pokračovat.pěkný sobotní večer!!Z.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!