čtvrtek 3. listopadu 2016

Minivětrníky a den "blbec"...

... znáte tyhle úžasné minivětrníky? Najdete je v chlaďáku supermarketů Lidl... a já si je dneska koupila a celou krabici hodlám sníst...

(předem upozorňuji, že se nejedná o žádnou reklamu :))



... dnešní den "blbec" si to zaslouží...


... už po čtvrté hodině ráno jsem byla pilná v aťasu, pilná až do šesti, kdy se o pravidelnou dávku mlíčka hlásila Terezka... pak jsem si dala sprchu a vypadalo to, že do osmi hodin ,než se oba broučci už na tvrdo probudí, mám ještě čas na práci... jenže pak se mi seknul telefon... ZASE... jako už mi s ním docela dochází trpělivost...musela jsem ho restartovat natvrdo vyndáním a zandáním baterky, pak naskočil... ale co nenaskočilo mě bylo PIN... znáte to taky?... zadáváte či vytáčíte naprosto automaticky spousty čísel zpaměti a najednou se stane, že ať děláte co děláte tak číslo prostě ne a ne v paměti naskočit... dříve jsem si nezapisovala žádná čísla, vše jsem bravůrně tahala z paměti jako násobilku... v poslední době mám stále častější výpadky a asi už je nasnadě přemýšlet o tahácích... to jsem to dopracovala...a nevím jestli stárnu nebo blbnu ... nebo obojí...
... nedávno jsem byla nakupovat a jdu platit kartou a co myslíte... PIN mi v hlavě ne a ne naskočit...musel za mě zaplatit taťka v hotovosti (štěstí že tam byl se mnou) a to magické čtyřmístné číslo se mi najednou rozsvítilo před očima hned ve chvíli, kdy se za mnou zavřeli dveře supermarketu... 
... ale zpět k tomu dnešnímu...
... tu správnou kombinaci jsem nezadala ani na potřetí... a neptejte se mě proč jsem ten třetí pokus zadávala, když jsem tušila, že si ten zatracenej mobil určitě zablokuju... prostě jsem ho zadala a mobil si zablokovala... tak jako super, jsi fakt Šárko borec... co teď?... rada blikající na displeji - "kontaktujte operátora"... a jak asi, když telefon nefunguje...? ... tak jsem se jala hledat SIM kartu, že by mi třeba pomohl PUK...nojo... ale to je další věc... hledala jsem a nacházela všechno možné i nemožné... ale karta nikde... hodinu jsem se přehrabovala zoufale v papírech, šanonech, krabicích... už jsem se smiřovala s tím, že budu muset někam na prodejnu... až najednou jupííí našla se... tož super, PUK zadán a mobil vyřešen... ale abych se vrátila k práci už nemělo cenu... :(
... nicméně jsem zjistila, že je víc jak načase dát se do debordelizace všemožných papírů, dokladů atd... 

... tak jsem si šla aspoň uklidit v kuchyni...
... jdu vynést koš a šup... vyšlápla jsem psí hromádku...
... paráda...

... pak přijela babička s dědou a já využila možnosti sjet si na nákup, když jsem sama stále ještě nepojízdná... sbalila děti, sbalila sebe a jedem...
... vesele si procházím kolem regálů a pečlivě se soustředím abych nezapomněla na nic a najednou mi mamka hlásí, že teď potkala mého bývalého... máte taky seznam, nebo nemusí to být seznam,ale rozhodně věřím, že každý z nás má aspoň jednu osobu, kterou rozhodně netouží potkat až do zbytku svých dnů... a když si představujete nevyhnutelné setkání tak máte v hlavě naprosto jasný vysněný scénář toho jak naprosto budete chladní, jak budete nad věcí, jak budete vypadat naprosto úchvatně a oslnivě... ale rozhodně si buďte jisti, že toho člověka potkáte naprosto nečekaně a rozhodně nebudete oslnivý a vnitřně cítíte, že ani nad věcí... rozhodně tedy alespoň já nebyla ani jedno ani druhé...no ale naštěstí my sami se v tváří v tvář nepotkali...
... ač je to všechno tak hrozně dávno, kolikrát sama sebe přistihnu při nějaké vzpomínce a úplně mě až vyděsí, že to je moje skutečná vzpomínka, můj skutečný život,který se mi v tuto chvíli jeví jako život úplně někoho jiného...
... každopádně u pokladny jsem platila kartou a co myslíte... ano, PIN jsem zadávala nadvakrát :)))

... před chvílí jsem zavřela dveře za skřítky, kteří konečně usnuli... hodinu jsem bojovala s brečící Terezkou, které se tlačí zoubky a dneska jí opravdu daly zabrat...

... a tak jdu na ně...
(je mi jasné, že až zítra budu zapínat džíny budu litovat... :))



... krásný zbytek večera moji milí a ať se vám dny B co nejvíce vyhýbají ;)...

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!