středa 9. listopadu 2016

Chaos a touha po řádu...

... dneska se mi konečně podařilo vyhnat z našeho domu chaos, který tu začal převládat už minulý týden v pátek... v sobotu jsem se sice několikrát o nějaký ten pořádek snažila... marně... chaos se lenivě dál a dál rozvaloval po celém dětském pokojíčku, odkud pokradmo natahoval nohy a ruce (má vůbec chaos ruce a nohy?... ) do kuchyně, kde převzal nadvládu od linky až po kuchyňský stůl a dokonce i když jsem v pondělí otevřela ledničku, tak si myslím, že i tam chvíli nakoukl, protože nic nebylo na svém místě... a koupelna? ... to už byla jen třešnička na dortu a dva dny jsme přeskakovali dva koše plné prádla a přiznám se, že jsem chvíli ani netušila, jestli jsou oba už čisté nebo čekající na vyprání...

... teď tu sedím... všechny hračky v pokojíčku jsou na svých místech, kuchyňský stůl i podlaha je vidět a kuchyňská linka včetně kohoutku se leskne (jako fakt!! :))... prádlo je složené a roznesené do skříní a sušička dojíždí poslední várku... Terezka spinká... Křemílek je dneska odpoledne u babičky , venku je už skoro tma... mimochodem dneska už ve 2 odpoledne jsem měla pocit, že už jsou minimálně 4 hodiny, je takové stálé podzimozimní šero...

... a já se zaparkovala v křesle u topení a vychutnávám si přítmí, tichý a skorem uklizený dům a uklidňující zvuk sušičky... 

... ten chaos, který jsem na chvíli vyhnala z domu, je takový trochu odraz chaosu, který mám  v sobě... je to se mnou hrozné... pořád něco zapomínám, pořád se někam vracím, pořád dělám deset věcí najednou a ve výsledku není nic hotového... vždycky si tady u toho vzpomenu na svého šéfa... na to jak mě doháněl právě tímto k šílenství... já budovala nějaký řád, plán ... vše fungovalo ke spokojenosti všech... a on dokázal přijít a z pocitu, že všechno musí být hotové hned vše přeorganizoval, a to tak, že ve výsledku nebylo hotové nic... všichni naštvaní a všichni nervozní... a teď když se nad sebou zamyslím, tak jsem přesně jeho dokonalý klon :)... nechápu kam se moje organizační a logistické schopnosti, na které jsem byla náležitě a právem pyšná poděly... :)

... pustila jsem uzdu svému bohémskému "já" a mám pocit,že mi trochu začíná přerůstat přes hlavu :)

... a tak jsem se rozhodla, že se vrátím k seznamům... k seznamu velkých i malých úkolů, k jídelníčku (teď mi naskočila ta scéna z Pelíšků :))) "zase bude rajská??"))... i své pracovní dny si rozdělím do dnů vyloženě pracovních a vyloženě administrativních... a začnu v sobě probouzet to své druhé "já", které umělo všemu dát ten krásný řád a které teď funguje jen ve chvílích, kdy lítám po domě s vysavačem a prachovkou :)... 

... tož teda "vzhůru do boje"... :)




Krásnou středu moji milí!!!!
Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!