úterý 15. listopadu 2016

Po úplňku...

... dnešní noc mě hodně překvapila, normálně když je úplněk plácám sebou v posteli a ne a ne zabrat... a když, tak zaberu na chvíli a pak se vše zase opakuje... a tentokrát totální opak... večer jsem se nemohla dočkat až padne desátá hodiny, kdy si vezmu antibiotika a půjdu se schovat do peřin... zabrala jsem na první (ačkoliv ne, myslím, že to bylo až na třetí...) nadechnutí... a stejně tak Terezka, která se vzbudila JENOM 2x!!!
... takže jo, souhlasím, že tento úplněk byl opravdu magický :)...

... zánět se stále hlásí o svá práva a hlava bolí a bolí... je to v takových nárazových vlnách... prášky na bolest, které jsem k tomu vyfasovala si ale beru jen v těch nejnutnějších případech, kdy potřebuji fungovat přes den, ale noc dávám bez... a když nejím, pak je to taky v pohodě... takže víceméně jenom piju, takže si myslím, že těch pár kilogramů, co mě dělí od mé původní váhy (počítám tu, kdy jsem byla ještě bezdětná, tedy před Křemílkem, protože pak to šlo tak nějak v kuse... :)) asi porazím... ano... hledám si pozitiva :)))...

... ale Terezka je šikovná, až se děsím, aby jí ta lahvička opravdu nezůstala...
... na to, že na ní není zvyklá si s ní umí poradit tak, jako by ji měla odjakživa...

Teď si beruška dává odpolední spánek a Křemulda se na chvíli ztratil sám ve svém dětském světě s Duplem a tak si dávám chvilku s kávou a časopisem ... včera dorazil do schránky nový Apetit a tak si jím s chutí zalistuji :) ... už je plný vánočních dobrot a inspirací...





... a ano, za mýma všetečnýma otázkama z minulých příspěvků se skrývá koťátko... :)

... ale o tom zase příště :)...


... a ještě když jsem nakousla tu předvánoční inspiraci :)... dneska jsem si udělala radost a objednala předplatné časopisu Marianne bydlení, mají ho za krásnou cenu :) a tak mě napadlo, že třeba ho někomu darovat pod stromeček... což?... tak jen takový mimo typ třeba i pro vás ;) ... jukněte na www.burda.cz
... já to objevila náhodou letákem vloženým v časáku... :)

Krásný večer :)!!

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Šári to je nádherná kočička! Já jsem taky kočkomilec... Šári, já měla zase jasno, že jako alergik už doma kočku mít nebudu ;-) A rozhodně ne tu nahatou ošklivou. Takže ano máme sphynx a přijde mi nejkrásnější na světě :-D :-D
    Bez koček to není ono ;-)
    Krásný den Vaší krásné rodince
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Šári, děkuji za tip na předplatné .... objednáno :O) .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!