úterý 15. listopadu 2016

...

... tak se ukázalo, že opravdu na 7dní máme s kojením útrum... jsem z toho docela vyděšená, fakt bych nerada aby to třeba nakonec znamenalo konec... nejsem na to vůbec připravená a dost bych si to vyčítala, i když ten zánět člověk dost ovlivnit nemohl... :(
... noc byla docela krušná... ještě v těch deset hodin večer jsem Terku nakojila, spokojeně dál usla, ale v noci jsem ji musela šidit lahvičkou a nebo dudlíkem... což se jí nelíbilo, jak mě viděla vstávala v postýlce a chtěla ke mě... a u mě ji bylo divné a ještě víc ji naštvalo, že nedosáhla toho, aby se mi dostala pod košili... takže pláč, z kterého jsem měla dost na krajíčku i já... V pět hodin ráno nakonec vypila lahvičku mlíčka - chudáček to vzdala - a pak docela spokojeně usnula až do půl osmé...

... přes den jsme i v "běžném provozu" už víceméně na příkrmech, takže jí to zatím tolik nechybělo a odpoledne si ji teď vzala babička na chvilku ven do kočárku, takže jak mě neuvidí tak to také bude zvládat dobře... horší to bude zase večer... tak uvidíme... jen se fakt bojím aby si nakonec nezvykla na to, že už nedostane... já se snažím odsávat co to jde, abych jí pak byla schopná ještě něco nabídnout...

... jinak den si dneska běží tak nějak líně... půlka hlavy děsivě bolí, takže jsem dneska zvládla akorát nákup, jakš takš uklidit, uvařit a plním své "seznamové předsevzetí" a udělala jsem si jídelníček...

... na mých nákupech je opravdu pak znát, jestli nakupuji cíleně a vím co, a nebo prostě bloumám regaláma a hážu do košíku věci tak nějak impulsivně... a nemusím asi ani zmiňovat, jak moc se to líbí mojí peněžence. A taky nemám potom tolik "odpadu"... protože se mi několikrát stalo, že jsem něco impulsivně koupila a pak to naštvaně sama na sebe vyhodila, protože se to nestačilo sníst atd...
... máte to taky tak?...

... a když jsme vypravili babičku s Terezkou, zalezli jsme si s Křemílkem pod deku k pohádce a ve finále oba na hodinku usnuli. To se mi povedlo snad poprvé :)... udržet Křemuldu pod dekou vedle mě a dokonce natolik, že z toho sám usne... Tu hodinku spánku jsem příjemně potřebovala a klidně by mohl být delší... :)

... a taky jsem si dneska pověsila KONEČNĚ ty světýlka, co plánuji už 
od října :)... taková malá radost, tu potřebuji ;)

... tak jo, jdu naplnit koš na dřevo a zapálit nám na večer kamínka a pomalu se vrhnout na přípravu večeře a hlavně vzbudit Křemílka, který stále ještě chrní, protože večer by se nám to mohlo zvrtnout ;)

... mějte krásný zbytek pondělí!!!

... a pár fotek...






... v minulém příspěvku jsem něco málo napověděla... v tomto příspěvku už jsem dala větší nápovědu... všimnete si něčeho? ;)

... a tady můj seznam jídelníčkový ... není to nic převratného, ale potřebovala jsem spotřebovat pár ingrediencí,které mám doma a nic lepšího mě nenapadlo :)...


... a mám trochu změn v kuchyni, tak vás do ní v jednom v příštích příspěvků pozvu, chcete?...

Mějte se moc krásně moji milí a předem děkuji za návštěvu a budete-li chtít zanechat mi komentář budu jen ráda ;)

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. kotě? :) Moc ráda k Vám chodím na návštěvu, přeji ať se Terinka brzy může přitulit a přisát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Hani, je to kočičák nebo spíše kočičanda ;) ... co nejdříve vám ji tu představím. Děkuji moc za mě i za Terezku ♥ a moc mě těší vaše přízeň a návštěvy ;) Š.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!