středa 30. listopadu 2016

2.adventní GIVEAWAY

... jak jsem slíbila, je tu další  malá soutěž/nesoutěž ... 

... tentokrát tu mám pro vás dvě sady cedulek na dárky (každá sada obsahuje 10ks)...






PRAVIDLA jsou opět jednoduchá - stačí zanechat v komentáři na sebe emailový kontakt a jen doplnit, zda máte zájem o sadu bílou či černou :)

... soutěž začíná tímto okamžikem a končí druhou adventní neděli o půlnoci... :)


Ještě jednou vám všem moc děkuji za účast v předchozí giveaway a snad i tímto dárkem vám udělám alespoň malou radost :) ... 

... tak, a já zase fičím :)...

Vaše Šárka ♥

P.S. - záhada topení vyřešena... NĚKDO přenastavil termostat na 18.stupňů... na teplo jsem tedy čekala marně... každopádně je opět nastaven na "mých" 20,5 a doufám, že to bylo od NĚKOHO jen nedopatření... grrrr... :) 

21 komentářů:

  1. Milá Šárko,
    vypadají úžasně a jsem nadšená.Měla bych při případné výhře zájem o černé,ale já mám fakt smůlu vždycky,tak to abych si o nich jen nechala zdát :)Jste ohromně šikovná,
    moc se mi tady líbí.Pěkný večer od nás.
    Renča
    renci.mejtska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Šárko, prosím bílé :-D ale budou se mi líbit i černé. Děkuji JP
    zbynekp.p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,já vím,že by se to štěstí muselo unavit,protože právě jsem se dočetla,že jsem vyhrála ty nádherné útěrky-moc děkuju!!a samozřejmě,že přeju výhru i jiným.Každopádně,ty jmenovky jsou super!Kdybych vyhrála,tak bych chtěla ty bílé s černými obrázky.můj meil:zdena.kojecka@seznam.cz.přeju krásný večer!!

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer,cedulky jsou nádherné a moc by se hodily,ale já jsem nikdy nic nevyhrála tak je jedno jaká barva.Příjemný večer přeje Věra Vašíčková vasy57@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mně by se líbily obojě ale asi spíš bílou.
    Moc pěkný blog, taky strašně ráda tvořím a přeji ti dalších originálních nápadů.
    Moc ráda se budu vracet.
    kata zavinač neiser tečka cezet

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko, krásné jmenovky, pokud nevyhraju, budu se inspirovat, snad nevadí. Barva je mi jedno, krásné jsou obě.
    Brzké uzdravení všem a krásný advent.
    bohunka zavináč naiser tečka cezet
    (koukám, že mě dcera předběhla :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, ty jsou nádherné !!!!! Moc se mi líbí ty bílé .... Marki
    PS: hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko moc pěkné.Tak pěkné, že se pokusím o ně zasoutěžit.
    A těžké rozhodování....jaké vybrat...volba padla na bílé.
    Krásný adventní čas
    dagmar.brtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Šárko, pokusím štěstí. Krásné cedulky.

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, kdo by cedulky nechtěl? taky zkusím štěstí. a jakou barvu? obojí jsou moc krásné, výraznější snad černá.
    krásný advent. Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Cedulky kraaasne! O chlup lepsi bile :-) gregorovii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den,
    obě sady jsou krásné. Nechám to na Ježíškovi. Hodně zdravíčka.Pavlína
    cachovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. To je krása,kdyby se na mě usmálo štěstí,vybrala bych si černou jako štědrovečerní noc �� krásný advent přeji.kata.doma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Velice velice pěkné.
    Co kdyby to nevyšlo, daly by se koupit?
    Děkuji Martina
    martur67@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné cedulky. Také zkusím štěstí. Líbí se mi černé i bílé.
    Hezký den,
    Katka.
    hochova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Problém je, že se mi líbí oboje :) Tak třeba černé, kdyby náhodou? :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Jé, zrovna řeším, jak si cedulky vyrobit, aby nebyly moc obyčejné. Zkusím štěstí. Krásné dny home.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Krásne cedulky, ani by som nezvýhodňovala farbu,sú krásne maľované, ale môžem sa pripojiť aj zo Slovenska?zuzka.robotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne cedulky, ani by som nezvýhodňovala farbu,sú krásne maľované, ale môžem sa pripojiť aj zo Slovenska?zuzka.robotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Moc krásné cedulky. Ráda chodím nakukovat. Obojí pěkné,upřednostním bílé.
    Děkuji. Katka katkaex@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Moc tě zdravím ze severu. Cedulky jsou úžasné, mě se libí bílé. Nevím zda už není pozdě si zasoutežit, ale zkusím štěstí. Krásný adventní čas Marcela Hliněnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!