pondělí 28. listopadu 2016

1.adventní...


... víkend byl naplněný až po okraj, a tak trochu opožděně přeji krásný začátek adventu vám všem ♥...

... první adventní svíčka, svíčka "Naděje", u nás také zapálena...














... amarylis jsem "přesadila" do mechu aby ladil s adventním věncem...
... už nádherně začíná pukat květ, tak si myslím, že se co nejdříve začneme těšit jeho plné kráse :)...
... ladění do přírodna mě letos opravdu baví, ale slíbila jsem, že aspoň v obýváku zavládne trochu tradiční červené... tak uvidíme ;) ... zatím ladím opravdu pomalu a tak nějak za běhu, protože více sil a volného času teď soustředím v ateliéru... i když už mám pár představ, které hodlám realizovat, tak doufám, že se to povede stejně jako to vidím v mé hlavě :)))

... "vločky" do oken jsme vystříhali v sobotu dopoledne s Křemílkem... a naší Šišce se nesmírně líbí... už se na nich dvakrát zhoupla... tak jsem zvědavá jak dlouho vydrží...

... obraz s lampou za pár dnů vystřídá připravený adventní kalendář pro Křemílka, o víkendu jsem mu vyprávěla o Ježíškovi a taky jsme se domluvili, že mu namalujeme obrázek... tak jsem na to zvědavá... :)

... a taky bych tento týden chtěla upéct perníčky, na to se Křemulda těší, mluví o nich od víkendu, kdy jsem mu avizovala, že bude s mamkou péct... ale vzhledem k tomu, že teď o víkendu probíhá ARTFEST a musím ještě doladit přípravy, tak uvidíme jak to zvládneme... 

... abych nezapomněla, děkuji moc za vaši účast na soutěži z pátku ;) končí až dnes o půlnoci, tak kdyby ještě někdo chtěl, směle do toho... zítra bych ráda vylosovala a mám pro vás připravený další adventní "dárek" na tento týden ;) ... ale to už předcházím ;)

Mějte se moc krásně!!!
Vaše Šárka ♥








3 komentáře:

  1. Krásné fotečky z krásného domova. Šárko, přeji Vám klidný a pohodový advent.
    Pochopila jsem správně, že budete vystavovat na Art festu?
    Dáša F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, budu, nebo tedy respektive moje obrazy ano... já asi jen na zahájení... vypadá to,že osobní účast mi mé rodičovské povinnosti nedovolí :)

      Vymazat
    2. Pokud mi to vyjde, ráda se zajdu podívat na Vaši novou tvorbu.
      Moc Vám fandím. Vaše obrazy jsou jako pohlazení po duši. Mám od vás obraz Zapomenutá, s lucernou a stále se mi neokoukal, ani v létě. Určitě plánuji dokoupit nějaký v podobném duchu, domečky, lucerna ... tak třeba mi něco zase padne do oka.

      Přeji krásné dny. Dáša F.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!