středa 12. října 2016

Společný pelíšek...

... pamatujete na příspěvek o Křemílkově pokojíčku? Který jsme chtěli stihnout aspoň vybavit postýlkou než se malá narodí, aby měl svoje vlastní útočiště a klid?... :) a jak myslíte, že to dopadlo ?

... ano, spíme všichni čtyři ve finále spolu v ložnici :)... v pokojíčku jestli usnul dvakrát a stejně se během noci stěhoval k nám :)
... můj milý s úsměvem poznamenává, že vlastně ani třetí dítko mít nemůžeme, protože bychom se do postele už nevešli :)... 




... a i když se ráno budím celá rozlámaná, protože Křemílek se v noci hrozně stěhuje a jednou máte jeho nohu v břiše, pak v oku a pak si na vás třeba i lehne celej... tak to usínání a vědomí jak jsme všichni pohromadě a ještě když se to malé horké tělíčko k vám přitulí, to je nádherný, nepopsatelný a naprosto nenahraditelný dokonalý pocit štěstí... ♥

... napojená dětská postýlka na moji má taky rozhodně své výhody při nočním kojení, kdy mi stačí se k Terezce jenom otočit :) ... večer noci mezi nás do vzniklé mezírky mezi postelemi, dávám kojící polštář na "vyrovnání terénu"... 



...ale proč o tom vlastně píšu? ... vypadá to, že budeme muset postýlce vrátit původní přední šprušličky ... což přes noc to je v pohodě, ale na odpolední spánek už to začíná být nebezpečné... od té doby co se z Terezky stala cestovatelka, tak je to malá všetečka a hned jak se vzbudí, šup otočit na bříško a už zkoumá... takže když ji jdu "vyzvednout" po odpoledním spánku, stále častěji ji nacházím na cestě...






... a tak mi to je trochu líto, že od nás bude oddělená... tedy alespoň dočasně, dokud nezačne běhat a nenaučí se bezpečně slejzat "z výšek"... pak bych klidně postýlku vrátila zpátky k nám... 

... i když, kdo ví co bude za půl roku :) třeba nakonec budou oba spát už "ve svém"... :)

... taky spíte takhle "na hromadě"? a nebo jste to zvládli a vaše postel je pro děti tabu - teda aspoň v noci?

Mějte se moc krásně ;)

Vaše Šárka ♥


PS... bystré oči si jistě všimli, že během focení došlo k označení jednoho z polštářů, tak já mizím převlékat ;) a Křemílek už se taky trochu bouří - včera byl s druhou babičkou u McDonalda (nemám z toho radost, ale tak jednou za čas to přežiju :)) a dostal tam nějakou hračku, kterou se dožaduje smontovat... :) ... venku zase leje jako z konve... tu zahradu snad asi nedodělám... nebo dost možná ani nebudu muset, protože to za mě zvládne Mona... včera jsem si všimla dvou rozhrabaných truhlíků... a vyhrabaného trsu kopretin... bojím se rozhlédnout víc... a pak taky už dneska fakt musím vysát ty pavučiny v koupelně, na které neustále zapomínám a vzpomenu si až večer, když už nechci kvůli dětem zapínat vysavač... a taky se musím obléci, čekám dneska balíček a tak abych neběžela k brance ZASE v pyžamu, dopravce si musí už myslet, že se furt válím v posteli :) ... "Mamííí, maminko, kakat, honééém!!!!".... jojo, tak já už fakt jdu, klikám a publikuji, zkontroluji to po sobě pak... a nebo možná vůbec ;) ...

2 komentáře:

  1. Moc pěkné fotky, hlavně ty s dětičkami. Taky spím dohromady s dětmi. Manžel se odstěhoval (tedy jen do vedlejšího pokoje :-). Věta "noha v oku" mě pobavila - mívám ji tam často také :-) Měj se fajn, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky trochu bála, že můj drahý nám uteče... ale naštěstí zůstal ;) ... když už nejsme spolu přes den, tak alespoň v noci ;) Krásný den a díky za návštěvu Ivo ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!