neděle 2. října 2016

Pozvánka...

... tááák, hotovo :) ... od včerejška se mými obrázky můžete "naživo" pokochat ve Velešíně v kavárně Jakub, kde vám k tomu ještě uvaří dobrou kávu, či načepují pivo a nebo nalijí sklenku vína ;) ... jak jen libo ;)



... a pár fotek pro vás všechny ;)... třeba se rádi potěšíte virtuální prohlídkou i vy, kdož se nedostanete osobně ;)

  














 ...

... až mě udivilo, jak jsem tentokrát zvládla vše relativně v klidu :)... bez stresu a vše jsem měla připraveno už dva dny dopředu!!!! I můj drahý se divil ;)

... víkend trávíme u našich, manžel s dědou pracovně (předěláváme střechu...) - a my s babičkou "relaxujeme" s prťaty ;)... užívám si toho rozmazlování maminčiny kuchyně a dokonce jsem se odpoledne na celých 10 minut jen tak rozplácla v trávě a nechala se hýčkat podzimním sluníčkem :)
... dneska už se značně ochladilo, tak asi zatopíme v kamnech ;) a k obědu budou řízky ♥ a ke kafi babiččina bábovka :) ... mňam 

... a ještě připomínám, že dneska je poslední den mojí malé GIVEAWAY o cedulku s andělkou ;) - tak kdo se chcete ještě zúčastnit, můžete - klik tu ...

... tak užívejte a příští týden se na vás zase moc těším ;)

Vaše Šárka ♥



2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!