pondělí 10. října 2016

...povíkendový...

... týden zase splašeně utekl - jak jinak :)... ale na druhou stranu jsem toho i docela dost stihla a dokonce jsem si i s Terezkou jeden den vyrazila do města - původně jsem teda potřebovala jen paletku na míchání barev... ale když už jsem měla tu možnost vyrazit jen s jedním dítkem, tak jsem toho využila a nakoukla taky do HM, kde jsem se teda rozšoupla hlavně v dětským oddělení, ale na cestě od pokladny ven jsem se zamilovala do svetru a tak i maminka si přišla na své... a svetr se teď teda hodí, to vám povím, protože počasí to je teda něco... v pátek, když jsem jela na nákup, jsem se až zhrozila, že mi auto ukazovalo venku 8 stupňů...!!! ... je to ohromný skok, až šílený... když si vezmu, že minulou sobotu jsem se ještě vyhřívala na slunci jako v létě...

... taky jsem oběhla úřady, které jsem tak hrozně dlouho odkládala a tak mám po dlouhé době pocit, že jsem zase něco zvládla :)

... na víkend, respektive na sobotu jsem si spřádala plány, že se pustím do podzimních úprav na zahrádce, ale nějak jsem na to neměla chuť... takže jsem se tam přehrabovala asi hodinku a vzdala to... za to na co mám poslední dobou stále chutě jsou koláče... a tak jsem místo zahradničení odpoledne pekla a když už jsem měla rozehřátou troubu, tak jsem doplnila i zásoby domácího müsli... od té doby co jsem ho asi před půl rokem zkusila, tak už nechci jiné... :)





... díky deštivému počasí čas teď trávíme ponejvíce doma... což na druhou stranu ale nevadí, protože Terezka už zjistila, že se dá pohybovat dopředu a sedět už ji rozhodně nebaví :) ... Křemílek začíná objevovat, že je docela dobré mít dalšího parťáka :) ... Terezku samozřejmě nebaví její mimihračky, ale s vervou se vrhá na Křemílkovo, nejlíp ty, s kterými si právě teď on hraje a tak se z pokojíčku co nejčastěji ozývá: "Néé, to néééé! Mimi to néééé...."

... je to kolikrát docela sranda je pozorovat. Pro Terezku to musí být super mít staršího bráchu. Hltá ho a nemůže z něj spustit oči pokaždé, když je v její blízkosti... a co je fajn, že si spolu zatím dokáží i chvíli hrát... :) samozřejmě, opravdu jde o chvilky ;)... ale vypadají u toho oba tak krásně zaujatě :)




... tady se Křemulda směje,ač to tak možná nevypadá :)


... a jako správnej starší brácha ji učí, jak na to :)


... a naše Mona, to je třetí parťák do celé party. S Křemílkem jsou jedna ruka a Terezka už se taky seznamuje :)







... a taky si už přitápíme v kamnech ... na to se těším vždycky celý rok... jen je mi trochu líto, že máme kamna jen v kuchyni. Sice pravda, trávíme tu všichni nejvíc času, ale kdyby byly v obýváku, kde bych se večer zachumlala na gauč s dekou, stulila se do náruče svého drahého... ♥ áách... 

... ehm, jsem se nějak zasnila a ztratila nit... :)





... tak koukám, že jsem to dneska vzala trochu obšírněji :) ...
... jako tradičně popřeji báječný start do nového týdne ;) nechť je minimálně tak úspěšný jako ten předchozí ;)... počasí se nám asi moc nezlepší co, musím se podívat na předpověď...

... děkuji vám, moji milí, za vaše návštěvy a komentáře a maily ;) MOC mě vždycky potěší ;)

Vaše Šárka ♥


4 komentáře:

  1. PĚKNÉ FOTKY DĚTIČEK...Kamna bych taky chtěla do obýváku..Hezký týden Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ilčo ♥
      ... já se zkusila zeptat jestli by to nešlo nějak vymyslet, ale prý bychom museli mít druhý komín... no a ten teda stavět nebudem :))) tak zůstávám vděčná aspoň za ty jedny ;)

      Vymazat
  2. Šárko, dlouho jsem tu u tebe nebyla, ale jako vždycky tu na mě dýchla naprosto báječná domácí atmosféra, děkuju, Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!