čtvrtek 20. října 2016

Marodíme...

...minulý pátek jsem psala, že mě svědí nos... babička vždycky říkala, že když svědí nos, tak to mě do večera někdo určitě naštve... tentokrát se však ukázalo, že je to od přicházející rýmy... a vzalo nás to hezky všechny najednou... U mě zůstalo tedy jen u té rýmy a trochu mě pobolívala hlava, ale protože jenom trochu, tak to beru jako že vůbec :) ... za to mrňouskové to chytli aji s teplotou... Byla jsem zrovna na dva večery slaměnou vdovou, a tak jsem si plánovala jak aspoň něco udělám až prťata usnou a ve finále jsem první noc nevěděla ke komu běhat dřív... když to vypadalo že zabrali, tak se jeden s pláčem vzbudil a než jsem ho stačila utišit tak byl vzhůru ten druhej... :( ... druhou noc už to bylo s Terezkou lepší, ale za to Křemílek měl z teploty zlé sny, takže skoro celou noc se budil a proplakal taky...

... a jako na potvoru zrovna o víkendu bylo tak krásně a já ho musela držet doma... :( 

... no a jen co nás začla opouštět nákaza, tak se ukázalo, že Terezce se začínají konečně prořezávat spodní jedničky!... takže poslední dvě noci máme zase trochu okořeněné... :)

... a tak jak jsem si minulý týden pochvalovala že se mi daří plán zvládat, tak budu mít teď co dělat abych  ten týdenní výpadek dohnala... 

... ale co jsem konečně o víkendu zvládla byla zahrádka a tak z největší části je hotovo a i kdybych se tam už nedostala, tak by to pro letošek ani nevadilo :)... všechno se tak krásně podzimně barví!!! A tak já moc doufám, že ještě nějaký ten krásný den bude, abychom si ten víkend vynahradili a mohli někam vyrazit do přírody... 








... nic nového jsem od víkendu ani nenafotila, protože poslední dny jsem měla v ruce, spíš než foťák, kapesníky a odsávačku ... naštěstí je Terezka při odsávání úplně v klidu a zvládnu to s přehledem sama, protože když si vzpomenu jaké boje byli s Křemílkem a museli jsme na něj být minimálně dva a ještě ho celého zabalit do deky... tak nevím jak bych to s ní sama zvládala... a možná i díky tomu, že tak moc nesnesl odsávačku, se Křemílek naučil krásně smrkat do kapesníku už v roce a půl a tak je to teď paráda ;)

... foťák jsem vytáhla až dneska, byli jsme na  výstavě techniky II.světové války za blízkými humny, tak jestli se mi nějaká fotka zdařila, tak vám třeba podám malou reportáž o Křemílkovi mezi vojáky ;)

... tak doufám, že u vás všech je to bez podzimní nákazy a pokud ne, tak ať je co nejdříve dobře!!! :)...

Vaše Šárka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!