pátek 14. října 2016

... něco jako report tohoto týdne...

... pavučiny vysáty... a vzala jsem to rovnou z gruntu a vysála celý dům... za vřelé asistence Křemílka, takže nám celá akce trvala asi tak o hodinu déle :)... přepravce nakonec nepřijel a balíček dorazil nečekaně až včera... kdy jsem byla čerstvě označkovaná naší princeznou, ale nevadí, pan přepravní byl zase poznamenán čokoládou, prý měl k svačině croissant s nutelou - mňam, to bych si taky dala :)
... a když jsem včera procházela zahradou tak jsem se pořádně rozhlédla... nejsem si jistá jestli jsem to měla dělat a nevím jestli slzy, co se mi draly do očí byli víc ze vzteku nebo z lítosti nad tou kalamitou... z našeho psa zahradník opravdu nebude... 

... protože probíhá výstava ve Velešíně, tak zmizely obrazy z kuchyně... aby tu nebylo tak smutno, tak jsem vyvěsila dílka našeho Křemílka :)¨



... taky jsem se chtěla pustit trochu do podzimního ladění... ale...
.. jediná dekorace u nás doma, která připomíná podzim...
... a pak vřes na stole...




... a myslím, že bude poslední...
... ještě jsem si uvila věneček z plazivce, teda...



... chystám se pověsit světýlka... ale musím pro ně na půdu... tak je dost možné, že je ve finále rozsvítím až na Vánoce... :)

... pracovní plán se mi docela daří plnit... mám rozdělané 3 obrazy (a 2 cedulky), ale třeba včera jsem pracovala pouze na detailech, takže i po dvou hodinách pilné práce mám pocit, že jsem vlastně nic neudělala... naštěstí vím, že tenhle pocit mám v tomhle stádiu vždycky... a pak, když už je ten pocit úplně na vrcholu, tak se najednou vyloupne hotový obrázek ;) ...

... taky se pomalu začínám chystat na prosincovou Třebíč... 
... výstava by měla být plná novinek... 


... a při nákupu jsem byla trochu rozmařilá a nechala se unést a pořídila si tento olej na ředění barev s vůní vlašáků... tak jsem zvědavá... zatím jsem používala pouze lněný... ještě jsem se rozhodovala pro makový... tak třeba příště ;)



... a málem bych zapomněla na úplně nejvíc největší novinku...
... přišla pani pošťačka, že má pro mě balíček... marně jsem lovila v hlavě co jsem kde zase objednala a dokázala na to tak rychle zapomenout, tak se ptám kolik peněz si mám připravit... a ona že nic, že je to jenom balíček a vytáhla krásnou černou igelitovou obálku a já při pohledu na štítek v horním levém rohu začla jásat :)) ... skoro jsem i zapomněla jak se jmenuji, když jsem měla podepsat dodejku :)
... pani pošťačka se smála, takovou radost často nevidí :))

... klapka pro Zlínfest 2017...
... jak jsem poctěna!!! ♥...



... konec reportu a já jdu vymyslet co budu o víkendu vařit a sepsat nákup... než se to zvířectvo probudí...



... potřebná dávka vitamínu doplněna (spolu s nezbytnou kávou samozřejmě) a tak
  den může začít!!!!

...a svrbí mě od rána nos,tak jsem zvědavá kdo mě naštve :) ...tož krásný pátek,moji milí !!!!

Vaše Šárka




2 komentáře:

  1. Ahoj Šári! Nahlédla jsem na tvé webovky a žasnu, jaké krásy se pod tvýma rukama tvoří. :-) Máš osobitý styl, tvé obrazy jsou kouzelné, milé... :-)
    Chystáš se prosincovou Třebíč, to znamená, že budeš mít v Třebíči výstavu obrazů nebo se chystáš Třebíč malovat? :) ... V Třebíči jsem byla vloni, prošmejdila jsem celé město, nejvíce se mi líbila židovská část města, je to tam krásné a město je velmi fotogenické. :-)
    Hezkou neděli přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den Lucie, děkuji za návštěvu a krásná slova, těší mě a v tomhle sychravu i hřejí ;) a co se Třebíče týče tak to bude výstava a právě v té krásné židovské části ;) moc zdravím!!!

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!