čtvrtek 15. září 2016

Zase na poslední chvíli....

... ale stihla jsem to :) ...
Já fakt nevím, ale jsem hrozná. I když vím všechno hodně dopředu, i když si hezky sepíšu seznam co je potřeba, abych postupně mohla vše připravit a na nic nezapomenout a říkám si, že tentokrát to OPRAVDU na poslední chvíli NENECHÁM, tak čas plyne a já začnu týden před plašit... a nejlíp ještě ne a ne najít ten zatracený seznam... ach jo... 
... já nevím, je to nemoc? ... dá se to odnaučit?... a prosím, že v tom nejsem sama že ne!!!! :))

... každopádně v sobotu, jak už jsem se zmínila, se u nás budou odbývat křtiny a já potřebovala sehnat pár nezbytností a něco hezkého skřítkům na sebe. Křemílek se všeho přes léto vyrostl, takže bych asi nemohla ani improvizovat... :)

... původně jsem chtěla zvládnou nákup přes internet... jo, přiznám se, že je to pro mě teď prostě pohodlnější. A třeba v HM nakupuji i normálně, takže velikosti tam znám a tak kliknu co potřebuji a do čtrnácti dnů to mám doma... nemusím tahat děti po městě a bát se, kdy je to přestane bavit a jeden nebo druhý - nebo ve finále oba - celý "výlet" bojkotovat... to si fakt radši ty nervy ušetřím na něco jiného :)
... jenže to bych nesměla mít na všechno DOST času, že už se to pak doručit nestíhá...

... takže nezbývá než vyrazit "naživo"... chtěla jsem to tedy vyřešit ve středu, když jsem byla u holičky a měla sebou jenom Terezku, že zajedeme do obchoďáku, kde se dá hezky zaparkovat a v klidu nakoupit co potřebuju. Jenže jsem zjistila, že ten prochází rekonstrukcí a bude otevřen až v říjnu a tak byla možnost jen se vydat do města... ale odradilo mě to, že bych musela řešit parkování v už tak plných ulicích a lítat s kočárem v tom vedru od jednoho konce města k druhému... takže jsem ve finále nevyřídila nic... :(

... dneska ale se naskytla šance vydat se do města za doprovodu tatínka. Najednou se objevil nečekaně doma,že slíbený materiál mu nakonec přivezou až zítra a tak se rozhodl, že dnešní odpoledne zajede do města vyřídit co potřebuje... tož jsem se chopila příležitosti, že bychom mohli vyrazit všichni, protože být takhle odpoledne spolu se nám málo naskytne a zároveň bych přeci jen vyřídila nákupy... :)

... a mohl by se mnou sjet do servisu, protože jsme teď měnili převodovku a stále nám dole teče olej a tento týden jsem se měla zastavit na otočku, aby se zkontrolovalo jestli je po posledních zásahu vše oka... což teda není, protože to teče zase... Můj drahý se mě ještě zeptal, jestli jsem tam volala, tak jsem opověděla že ne, protože když jsem se pána ptala, jestli mám předem volat, tak mi řekl, že ne, že je tam v pracovní době furt někdo... no jo, ale dorazili jsme a nikde nikdo... tak jsme pánovi volali a dostalo se nám odpovědi, že je živnostník a tak si může upravit pracovní dobu a tak protože je vedro, tak šel domů dřív a že jsme měli předem zavolat, že jedeme... přišla jsem si jako trotl... fakt... tak tam musím zítra dopoledne a HLAVNĚ ZAVOLAT!!! grrrr...

... no ale teď k těm příjemnějším věcem a to, že jsem sehnala vše co jsem potřebovala :) sice jsem chtěla i něco hezkého pro sebe, protože se do šatů co mám díky kojení nevejdu... ale tam už trpělivost zbytku rodiny nesahala... :) 

... Křemílkovi  jsem vzala košili a kalhoty, které se dají pak nosit i normálně až bude chladněji, ještě jsem chtěla vestičku, ale ty bohužel neměli, tak mu dám propínací svetřík, ten by mu měl ještě být, ale třeba zase takové chladno nebude ... u holčičího regálu jsem zasněně stála mnohem déle, člověk nevěděl co dřív, ale vyhrála to chlupatá vestička, mašle do vlasů, bílé šatky jsme doma už měli. Jen jsem chtěla ještě malé balerínky, ale měli jen větší velikost, tak mi to přišlo zbytečné vyhození peněz, když je pak stejně nevyužije, protože by jí byly až tak v listopadu... :)

... sehnala jsem i svíčky a roušky, trochu jsem se bála - takhle na poslední chvíli - ale pobavila mě a uklidnila pani prodavačka, která se smála, že jdu ještě brzy, protože už zažila situace, že jim na dveře v sobotu za pět minut devět klepali lidi a prosili aby je pustila dovnitř dříve, protože od devíti jim vedle v kostele začínal křest :)... tak to se hned cítím líp ;)



... ještě si na zítra naložím svíčkovou a mizím do hajan... ten výlet do města mě docela unavil :) ... už jsem si odvykla na velké davy lidí a ten ruch... a tuším, že se dneska moc nevyspím, protože jen za tu dobu co píšu tenhle příspěvek se Terezka vzbudila už dvakrát... takže to asi zase pojedeme co hodinu... 

... tak krásný pátek ;) 

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!