sobota 24. září 2016

Před výstavou...

... v posledních dnech mě najdete víceméně tady...
... za pracovním stolem...
... každou volnou chvilku, každé ráno než se skřítkové probudí, každý večer... s přicházejícím podzimem přichází i moje plánované výstavy...


... jsem ráda, že jsem letos výstavy omezila a i to, že jsem jako správná lakota lakomá neplánovanou výstavu v Římově udělala jako neprodejnou... sice ano, ozvalo se pár nespokojených hlasů, ale já věřím, že mě chápete :) ... 

... hrnek s kávou se stal již mým každodenním ranním společníkem... a už jsem měla kolikrát namále abych do něj nenamočila štětec a nebo naopak si nelokla terpentýnu z druhého hrnečku... :)





... mám samozřejmě i odborný dohled...


... a tohle je taková malá daň za to, že mě Křemulda nechá chvilku pracovat přes den :)...





... teď je u babičky prďola :) ... nebyl u ní přes měsíc, tak jsem měla strach, jestli si ho zase neodvezu domů, ale spokojeně mi dal pusu a zamával :) a já jdu využít toho, že Terezka usnula a mám hodinu plného soustředění jen a jen na barvy :) a těším se na večer, naposledy jsem si stýskla, že nikoho teď pořádně nevidím a tak se na dnešek kamarádi domluvili a zavolali, že večer zajedou :)

Krásný víkend, moji milí!!! ♥

Vaše Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!