čtvrtek 15. září 2016

Po týdnu...

... krásné čtvrteční ráno přeji vám všem, moji milí!...

... předem vám chci poděkovat... vám, kteří jste mi po minulém příspěvku poslali povzbuzující vzkaz či mail... velké a upřímné díky... a není to opravdu jen klišé... skutečně mě to potěšilo, pohladilo duši a objetí, ač jen virtuální, tu sílu mělo...

... jak napsala v komentáři Lenka, ono je toho občas na jednu ženskou opravdu dost... a já si uvědomila, že v tom kolotoči - děti, dům, zahrada, práce - jsem se nějak ztratila a zapomněla sama na sebe... nemyslete, že jsem naivní, vím, že o volnosti to už nikdy nebude :)... ale vy, matky, vy my určitě rozumíte co tím myslím. Své děti miluji, nadevše, čas strávený s nimi mi rozhodně jako zbytečný nepřijde a užívám si ho, ale vyrazit jen tak sama se psem do lesa, byť třeba jen na hodinku - je to maximálně ozdravný pocit k nezaplacení. 
... kontakt s lidmi... mám tu smůlu, že všechny mé kamarádky jsou buď ve věku, kdy se rozhodli, že děti už mít nechtějí a pak kamarádky, které jsou ještě v tom věku kdy děti ještě nechtějí... a tak od té doby co mám děti se tak nějak míjíme... dříve se u nás vždycky léto s kamarády "progrilovalo"... ale tento rok jestli jsme se tu všichni sešli tak dvakrát... a na akce a oslavy mimo domov, které začínají až tak kolem osmé večer se rozhodně nedostanu...
... a když si pak večer postěžujete, že byste taky chtěla někam vyrazit, že jste svázaná celý dny s dětmi a u baráku jak pes u boudy a váš drahý vás pošle na dětské hřiště... nevíte jestli se začít zoufale smát či brečet... :)

... každopádně jsem si slíbila, že s tím něco udělám, že trocha sobeckosti prostě musí ve mě zvítězit... ... a tak jsem jednoho večera za sebou také zaklapla dveře a nechala mého drahého doma s dětmi a odešla na dvě hodiny k sousedům hrát žolíky :)... a bylo to fajn :) ... a taky jsem s našima a s Terezkou vyrazila do Berouna na trhy a to bylo taky žůžo... a taky jsem se po roce dostala ke kadeřnici ... ale o tom všem zase příště ;)... doprala pračka a chci stihnout ještě nějakou práci než se skřítci probudí ;)... v sobotu máme křtiny a sejde se u nás příbuzenstvo, tak musím vysmejčit všechny kouty aby mě nepomluvili ;)


... ve váze se teď střídají mečíky, začali  konečně venku kvést, už to vypadalo, že snad letos budou mít jenom listy :)...










... a zkouška medovníku na sobotu... váhám jestli napéct koláčky, čokoládový dort nebo právě medovník...




Mějte krásný den!! :)

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Mila Sary, plne chapu..taky jsem slychala, vzdyt jsi venku porad..no jo..s detma na hristi..maminka proste potrebuje na chvilinku vypustit s pocitem, ze je o prcka dobre postarano..nastesti nakonec pochopil i manzel..takze obcas vyrazim cvicit, na kolo a nebo se starsim synkem do kina :-) a je to baajo :-) ..takze preju chapajiciho muze a sem tam par minut tydne jen pro sebe :-) Innka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!