úterý 6. září 2016

... můj boj a kočičí magnetky...


... vnikly tak nějak náhodou... když Křemílek konečně usnul a já jsem utírala slzy a bojovala sama se sebou a s pocitem nejhorší matky roku (možná bych nedosáhla na první příčku, ale myslím, že do bramborové medaile bych dosáhla...) ... poslední dobou mám pocit, že nic nezvládám...

... najednou mi chybí síly, trpělivost, dobrá nálada... 
... nevyspalost, dlouhodobé bolesti hlavy, to vše ještě stupňují...
... stačí málo a jsem nepříjemná, podrážděná... 
... mám pocit jako bych potřebovala reset... nebo nabít, jako tužková baterka... kéž by to šlo... na pár hodin zasunout do nějakého tunelu a HOP - jsem tu JAKO NOVÁ a zase nějaký ten dlouhý pátek vydržím... a pak zase hezky se mnou do nabíječky ... 

... ne, prosím, nestěžuji si... neměnila bych za nic na světě... ale něco je někde špatně a já to musím dát dohromady, kvůli sobě, dětem, manželovi... 

... protože se mi slzy ještě teď koulí po tváři, dneska to moc o slovech nebude...
... třeba příště se rozepíšu trochu víc... 








... a tak vysílám tyto kočičáky do světa (klik:))...

... sic v slzách jsem je malovala, tak ale s láskou byl každý tah veden...

Vaše Šárka ♥



6 komentářů:

  1. Jsou krásné...mám podobné období,syn v pubertě..ach jo....także brečím dost často....Ale doufám a věřím,że bude líp......Přeju hodně sil...Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko ♥♥ doufám, že bude líp... mateřství je ta nejkrásnější a zároveň ta nejtěžší věc na světě co. Hodně sil přeji i já tobě, bojovat s puberťákem dá rozhodně zabrat mnohem víc!!! ♥

      Vymazat
  2. Šári, někdy je toho na jednu ženu moc ;-) Ale neboj, zase vyjde sluníčko, to je únava... ♥♥♥ Kočičky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ máš recht :) a kdo jinej může povzbudit a pochopit než jiná žena :) Díky Leni :)

      Vymazat
  3. Šári, jsou nádherné !!!! Jestli tě můžu utěšit, tak tyhle pocity zažívá snad skoro každá ženská .... neboj, zase bude líp ..... já vždycky říkám, že si tímhle musím projít, abych si pak vážila toho "krásného" co příjde :o) ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!