úterý 27. září 2016

Moje chvíle pohody...

... vypadalo to, že bych mohla mít chvilku... Křemílek drandil s bagrem na písku a Terezka si dávala odpoledního šlofíka... ve dřezu nádobí po obědě a sušička na mě z koupelny pípala, že už má hotovo... ale já neslyšela... zatoužila jsem si na chvíli usednout pod pergolou, nasát podzimní slunce, pozorovat hrajícího si Křemílka, zalistovat si konečně v říjnovém Apetitu, který už mám pár dní doma... a k tomu se rozmazlit ledovou kávou... led jsem si zapomněla namrazit, tak jsem použila vanilkovou zmrzlinu ;)




... samozřejmě jsem si to musela vyfotit... 
... takže jen jsem odložila foťák, naštelovala se do křesla a ruka se chystala chytit ouško hrnečku, Křemílka přestal bavit bagr a šel s lopatou vybírat popel z krbu, který jsme nestihli ještě od sobotního grilování uklidit... než jsem stačila zareagovat, tak byla zasypaná třetina dvorku a obláček pohody, který se nad námi do té doby vznášel si vyměnil místo s bouřkovým mrakem, který provázel vzteklý brek Křemílka, že jsem mu lopatku sebrala... naštěstí jeho záchvaty vzteku netrvají dlouho, ale o to jsou v prvních vteřinách velmi intenzivní co do akustiky... jakmile tenhle "záchvat" chytne, tak jsem zjistila je že nejlepší ho nechat ho v klidu a nevšímat si ho, protože jak vidí, že má jakoukoliv pozornost, tak nabírá na síle stále dokola a ne a ne přestat... takže mu dopřeji soukromí a on za chvíli přiběhne sám a přitulí se... chce pusu... tak ho obejmu a "promluvíme si" o tom a když je třeba najdeme nějaké řešení... v tuhle chvíli už vnímá a spolupracuje... :)... každopádně když už zase hezky ruku v ruce s Křemílkem bereme vysavač a jdeme popel uklidit, tak se z chůvičky ozve probuzená Terezka :) 
... tak ... a kde že je to kafe? :)))

Moje ledová káva:
(recept není nic převratného a nového, úplná klasika)

do mixéru dám ledové kostky nebo pokud je nemám tak zmrzlinu... čokoládovou či vanilkovou a nešetřím... určitě tak minimálně 3 vrchovaté lžíce ;)
zaleju malým silným pressem a doplním cca 250ml studeného mléka a
pokud dávám jenom led, tak si dosladím javorovým sirupem dle chuti

vše promixuji a přeleju do hrnečku...
... dozdobím šlehačkou a hoblinkami čokolády... to je spíše pro efekt ;) ne vždy mám šlehačku v zásobách ;)

... tak dobrou chuť :) a hlavně si ho stihněte vychutnat dřív než zteplá a šlehačka opadne :) ikdyž aji v této fázi chutná mňamózně ;)



Vaše Šárka ♥

...
pravda, mohla jsem si odpustit focení... taky jsem mohla už v neděli ten krb vyčistit... taky jsem  mohla jít raději mýt to nádobí a skládat prádlo... třeba bych si to kafe v klidu vypila, možná bych udělala i v dobu něco užitečnějšího... ale zase by nebyl tento článek... i když vadilo by to vůbec někomu? :)... těžko říci, ale můj deník by byl bez toho určitě méně barevnější ;)



3 komentáře:

  1. Milá Šárko,díky Vašim článkům,jsem klidnější :-) že je to všude na mateřské stejné :-) díky.Káta

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer,čtu Vás a mě by to vadilo,takže pište vesele dál.Jsem hlídací babička důchodkyně,po takovém čtení se hned cítím líp.Děkuji Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Šárko, se to tak někdy prostě povede :o)
    Užívejte podzimu.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!