pondělí 26. září 2016

Jak voní podzim...

... u nás... :)
... jsem okouzlená těmi barvami ♥...
... nafoceno jenom v rychlosti, když jsem na chvíli utekla od barev protáhnout se na dvorek...
... v sobotu mi práce vůbec nešla od ruky, co jsem "vytvořila" tak jsem musela půl neděle předělávat... i takové dny jsou... :)


... výslužka ze zahrádky...
 ...  a dekorační dýně jsou letos také domácí... je jich teda malinko na to jak velké rostliny to byly, ale stačí to ;)















... a po večerech už pálím svíčky... moje oblíbená vanilková z Ikea... měla jsem si jich nakoupit víc :) tak snad vydrží než zase vyjde nějaká cesta... :)


Tak krásný start do nového týdne... :)

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Šárko, nádherné fotky plné barev a kouzelné atmosféry. Ať máš těch "předělávacích" dní co nejmíň!!! Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!