čtvrtek 22. září 2016

Cedulky andělské...

... po kolikáté už? :)... doufám, že vás s nimi nenudím, rozhodně totiž nejsou poslední ;)
... už jsou nějakou dobu hotové, jen čekaly na to, až budu mít čas je nafotit a vložit... vykradla jsem se ráno narychlo než se skřítci probudí... s kávou,na kterou se vždycky ráno tak těším a která mi dneska vůůůbec nechutnala - čím to? nevím... jdu si napravit chuť bylinkovým čajem :)

... zase na chvíli pár kousků v regálku ;) ...
... a pro vás na kukačku... ;)










... a jestli chcete stále mě můžete sledovat na instagramu (tady)  :) bude mi ctí ;)...

... a taky vám moc díky za vzkazy a maily, těší mě :) říkám si kolikrát, jestli sem vůbec někdo zavítá a něco si odtud odnese... jestli vás ty moje barevné střípky mého života baví... a potěší mě, když zjistím, že někoho ano :)... vždyť právě vy a vaše slova jsou pro mě mnohdy hnacím motorem a za to vám všem velký dík ♥ 

Vaše Šárka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!