čtvrtek 29. září 2016

Archandělé... a malá giveaway


Krásný den moji milí :) 

Včera jsme oslavili den české státnosti, připomínající smrt sv. Václava a dnes tu máme další svátek a to... :)


...svátek tří archandělů...,



který se slaví dne 29. září, a spolu s památkou všech svatých andělů, připadající na den 2. října, oslavuje anděly jako prostředníky mezi tajemným a vše převyšujícím Bohem na jedné straně a lidskými dějinami a lidskými životy na straně druhé. Díky andělům můžeme vidět a vnímat spásnou přítomnost věčného a nekonečného Boha mezi námi.


... a tak jsem si řekla, že by to mohla být dobrá příležitost zase pro nějakou giveaway... :) jak jinak než o nějakého andílka...


ručně vykrajovaná cedulka z dílny od Hliněnky , poznamenána mou rukou autorskou olejomalbou andílka... ... rozměry +/- 8*7cm ... lakováno

... chcete-li nechte na sebe kontakt pod tímto příspěvkem a já v neděli, právě toho 2.října, vylosuji jednoho, ke komu andělská cedulka poputuje ;)




... a nezapomeňte, i vy se jste pro své nejbližší často anděly, nemusíte mít křídla, stačí když budete mít náruč plnou lásky a porozumění ♥


Vaše Šárka

...
...tento příspěvek jsem měla připravený a chtěla vám poslat už ráno... jenže se mi dneska nějak podařilo zaspat a vzbudil mě až Křemílek v půl 9!!! ... no hrůza!... takže až teď u nás nastal poměrně klid, to nejmenší spí, to větší odpočívá po obědě (nechce mi totiž už chodit po obědě spát) a já si stihla dát v klidu kafe a konečně i vložit blog... ♥

... a kdyby vaše srdce zatoužilo po cedulce s kočičákem, tak je k dispozici TU ;)


10 komentářů:

  1. Kraaasnej! Moc rada bych mu poskytla domov u nas :-) ..uz jich tu par mam :-) Krasny vecer Innka .. gregorovii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný blog,krásné malování a cedulička úžasná :-)Kásný podzim. Věra...vera.bejrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné cedulky, moc se mi líbí Vaše malované andělky...Pěkný večer přeji. Jana...jbcz@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak se krásně vyspat do půl 9 �� co bych za to dala,muj dvouletý vstává po 6h �� Ráda bych také se zúčastnila losování:kata.doma@seznam.cz
    Děkuji,krasny den.Kata

    OdpovědětVymazat
  5. hezký den. to jsou nádherné ceduličky. Vaše kreslení obdivuju.
    přeji krásný den Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jako vždy moc krásné. b.konarikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Na tento blog jsem dnes narazila náhodou...za kterou děkuji :-)
    Přeji krásný podzim a ráda si o krásného andílka zasoutěžím.
    siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Vaše kresby se mi moc líbí,přeji krásné dny ,Dáša, siskulin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásně Šárko malujete, krásný podzim, blancag@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké, jako vše od Vás...
    sarka.cechackova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!