pondělí 19. září 2016

A je to ...

... odkřtěno a odoslaveno...

... bohužel nemám momentálně jedinou fotku. Já sama fotit vůbec nestíhala... chtěla jsem aspoň ráno vyfotit prťata jak jim to slušelo - hlavně Terezka byla jak princezna ♥... ale... můj drahý odjel pro kmotru a já šla budit skřítka... jenže on jak nenaspí ten svůj čas a vstáváme dřív než je zvyklej, tak je jakou dobu naprosto nepoužitelnej a dokonale "přítulnej"... takže jak došlo na oblékání ... boj s košilí a kalhotama se táhl celým ránem, neobešel se bez slz a na studenou sprchu jsme byli zralí oba dva... :) a čas utíkal...a všichni začli přijíždět a měli jsme to časově pak už tak tak... takže musím počkat, jestli se nějaké fotky podařili mému bráškovi v kostele :) ...

... nevím jak to děláme, ale vždy, když máme nějakou takovouto událost, tak nám prší... :) ... ten fakt deště mi až tak nevadí, uklidňuji se tím, že nám prší štěstí... :) jen trochu z ženského hlediska prskám, protože se vždycky namáhavě češu a pak mám na hlavě krepatý rozpáraný svetr stejně jako když jsem vstala... no koho by to nenaštvalo ne? - abych to uvedla na pravou míru... od přírody mám vlasy kudrnaté a protože jako každá ženská chci to co nemám, tak si je žehlím či kulmuji a vytvářím si lokýnky jiné než ty, co mi byly od přírody naděleny... :) - klasika.... Jenže v tomhle počasí - vlhko a deštivo - se stačí projít venku pár vteřin a vlasy se začnou znovu neposedně krepatět a výsledek je hodný spíš někam do filmu o jezyňkách... Takže se na fotky opravdu těším... to bude zase památka... :))

Chvíli jsme přemýšleli, že bychom to celé udělali někde v restauraci. Ale ve finále zvítězila domácí atmosféra :) 
... v pátek se tedy u nás vařilo a peklo... a ono když máte takové pomocníky jako já, to to jde pak samo....




... jj, má to své výhody i nevýhody... :)

... v jedenáct večer jsem měla vše připraveno, dokonce i uklizeno včetně vyprané autosedačky :)

Takže jsem mohla v sobotu ráno všechny přivítat v obyvatelném domě :) ... jsem ráda, že jsme se zase všichni takhle sešli, pojedli, popili a v lásce a pohodě spolu pobyli :) ♥  Odpoledne jsme se postupně rozloučili, tetu se strejdou z Moravy čekala ještě dlouhá cesta a já se přiznám také odpadla... a nad nepořádkem v kuchyni zavřela oči. V neděli byl můj drahý doma a tak, protože jeho pozornost byla plně soustředěna na Křemílka, jsem využila toho dne spíše jak k úklidu k tomu, že jsem se vrhla do stojící práce v aťasu (protože takových chvil bylo za poslední dobu opravdu víc než málo)... a po sobotě jsem uklidila až dneska dopoledne. Upf... jak já už se těším až konečně budu mít tu myčku... protože mýt tyhle hordy nádobí po oslavách... Jako být na mě, tak ji přitáhnu domů klidně i na zádech, jen aby tu byla... ale i když s ní bylo v kuchyni počítáno od začátku, jsou třeba nějaké drobné truhlářské úpravy, které se odkládaly a bylo na ně stále dost času... až na ně ve finále typicky není čas... :))
... dostala jsem se rovnou i na úklid ledničky a našla jsem tam švestky, na které jsem už zapomněla a tak se odpoledne pustíme do koláče :) dnešní pošmourné a deštivé počasí k tomu naprosto vybízí... ;)
jsem ráda, že už nejsou ty dusna posledních dnů... ale zase všeho s mírou... :))))

Tak krásné pondělí, moji milí ;)

Vaše Šárka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!